"Telekomov oglas z reklamo El Robusto za Sony Xperio je plagiat našega videospota Sinner City," trdi Zoran Mučalica, zastopnik popularne pevke Vladane Vučinić.
Kot pravi Mučalica, je lahko "tudi laiku več kot jasno", da so avtorji slovenskega oglasa inspiracijo črpali pri Vladani. "Animatorji El Robusta so se na vso moč trudili, da ne bi kopirali samih kadrov Vladaninega Sinner Cityja, so pa prekopirali sam koncept, stil animacije in drugo."
Po njegovem so imitirani podoba mesta, pa tudi padavine, v Vladaninem spotu kot sneg, pri Telekomu pa dež. "Jasno so prekopirane same teksture in animacije. Na primer heroj ima rdeči šal, ki ga Vladana nosi v spotu. Tudi ženski lik v El Robustu spominja na Vladano po laseh, fizionomiji obraza. Vse je 'isto,' le malce spremenjeno."
Ustvarite si mnenje
Mučalica še dodaja, da se Telekom na njihove predloge po dogovoru ni odzival, zato so prišli s primerom v javnost, še posebej, ker se reklamni spoti za telefon vrtijo na postaji MTV Adria, ki je vidna po vseh državah nekdanje Jugoslavije. Primer se bo tako po njihovem bržkone končal na sodišču, o Telekomovi kampanji pa so obvestili tudi korporacijo Sony, ki izdeluje omenjeni model telefona. "Prepričani smo, da Sony ne bo ravno zadovoljen, ko si bo ogledal oglas."
Telekom: Neposredna kopija je njihov videospot
Pri Telekomu obtožbe o kopiranju ideje kategorično zanikajo. "Oglas El Robusto izhaja iz vizualne podobe korporativne blagovne znamke Itak, medtem ko Sinner City neizogibno izhaja iz stripa ali filma Sin City, kar je razvidno iz naslova pesmi, vsebine videospota (zgodba neuslišane ljubezni) in nenazadnje iz grafičnih podob... Še več, videospot Sinner City je neposredna kopija filma oziroma stripa Sin City, tako da bi morali avtorji najprej pomesti pred svojim pragom," pravi Boris Ziherl, predstavnik Telekom Slovenija.
Bagola: Izhajali smo iz vsem znanih stripov in animacij
Tudi Aljoša Bagola, kreativni direktor agencije Pristop, ki je za Telekom Slovenije izdelala kampanjo, se čudi, kdo koga obtožuje kopiranja. "Ideja za kampanjo El Robusto izhaja neposredno iz značilnosti mobitela Sony Xperia Go ... To smo na idejni ravni prevedli v zamisel o mobitelu za zahtevne urbane uporabnike in ustvarili lik samosvojega in nečimrnega superheroja El Robusta. Tako v našem oglasu na osnovni idejni ravni težko zaznate kakšno skupno točko z omenjenim glasbenim spotom. Kar se pa vizualnega izraza tiče, pa naš oglas inspiracijo išče pri stripovski estetiki Franka Millerja, soustvarjalca vsem dobro poznanega filma Sin City, pri animiraniem filmu Renaissance režiserja Christiana Volckmana in pri animiranih filmih Midnight Journey, The Comic Movie in Detective story. Poleg tega pa barvni kod blagovne znamke Itak že vrsto let prepoznavno sestavljajo dominantna rdeča, črna in bela barva. Če nam ustvarjalci črnogorskega glasbenega spota torej očitajo plagiatorstvo zaradi uporabe stripovske animacije in uporabe blagovni znamki lastnih barv, bi se morali oni svoje domače naloge malo bolje lotiti."
podobno ima narejeno tudi reklamo PRO7, najbolje da se še oni vključijo v to bitko :D,<br />na koncu pa je …
LOOOOL oba spota imata korenine iz filma Sin City, le da Pristopovci to priznavajo, pevka pa je priredila celo naslo …