Za prvomajske počitnice si zaželimo v Turčijo. Malce pobrskamo po spletu in takoj opazimo velike razlike med cenami različnih ponudnikov. Za tedenske počitnice v Antaliji v Turčiji lahko izbiramo med aranžmajema za slabih 140 ali za 400 evrov na osebo. Veseli smo, ko za isto destinacijo prihranimo 260 evrov. Pri tem pa ne pomislimo, da bodo počitnice v hotelu s tremi zvezdicami manj luksuzne kot v hotelu s petimi in da tuje zvezdice niso enake našim. In tako so pogosta razočaranja, ko zaradi slabih prometnih povezav dva dni počitnic presedimo v čakalnicah. Ko je soba brez klimatske naprave in zaradi vročine ne moremo spati. Ko moramo dokupiti vsak kozarec vode, okna so brez komarnikov, vilice in krožniki včasih umazani, pod posteljo pa prah, lasje in kakšen čips. Čeprav so nekateri plačali 260 evrov manj kot za dražji aranžma, pa številni zahtevajo enak luksuz kot tisti, ki zaspijo v dišeči postelji.
Pričakovanja. V turističnih agencijah se prilagajajo krizi, prav tako v letalskih družbah in hotelih. Nižje cene so za enako kakovost do neke mere mogoče, več pa ne gre. Če vam agencije ponujajo smešno ugodne aranžmaje, je to zato, ker si potrošniki želimo smešno nizkih cen. Za te cene pa ne pričakujte enake ali boljše kakovosti, saj vas bodo počitnice spravile le v nejevoljo. Pozanimajte se, kaj vam za to ceno pripada, to pričakujte in se tega veselite – številni si tega ne morejo privoščiti. Tarnajte in reklamirajte le, če se ponudniki dogovorjenega ne držijo.