Na Darsu so na podlagi ugotovitev iz študije elabiorata “Monitoring hrupa za omrežje cest, ki so v upravljanju DARS d. d.”, na podlagi podatkov o količini in strukturi prometa ugotovili, da so za večjo prometno varnost na ljubljanskem obroču nujno potrebni nekateri ukrepi.
Tako je bila na celotnem obroču že v tem tednu vzpostavljena prometna signalizacija, ki določa, da je prepovedano prehitevanje za tovorna vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3,5 tone. Znaku 2230 je bila dodana dopolnilna tabla 4103-1 z dolžino dela ceste, kjer znak prepovedi velja.
Ker je promet TTV enakomerno porazdeljen po celotnem ljubljanskem obroču, bivalno okolje pa je večinoma na severnem delu Ljubljane, se z drugim aprilom vzpostavlja tudi nov prometni režim. Za TTV bo v nočnem času na severni ljubljanski obvoznici (H3) med 22.00 in 6.00 uro veljala prepoved prometa.
Pričakujejo upad števila težkih tovornih vozil
“DARS d.d. kot upravljavec ljubljanskega avtocestnega obroča skupaj z Mestno občino Ljubljana pričakuje, da bo vzpostavljena signalizacija preusmerila promet TTV, ki se vozijo v smeri avtoceste A1, s Štajerske proti Primorski in obratno, izključno na vzhodno in južno obvoznico A1,” pojasnjujejo na DARS-u. To bi po njihovih besedah pomenilo številčno razbremenitev severne H3.
Na DARS-u pričakujejo upad števila TTV na tej cesti, ki poteka po gosto poseljenem predelu Ljubljane in s tem povzroča visoke ravni hrupa. V zvezi s temi ukrepi so zaprosili tudi Policijo, da na tem delu okrepi nadzor.
“Kot upravljavec avtocestnega obroča pričakujemo, da se bodo hrupne obremenjenosti v nočnem času znižale ter da se bo stanje v prometnem dogajanju izboljšalo,” pravijo.
anja.scuka@zurnal24.si
Ne vem zakaj jih ne preusmerite na južno obvoznico in jim date omejitev 70 km/h. Večina naloženih tako al tako …