Posel. Damjan Matičič, ki vodi urad za varstvo konkurence (UVK), ugotavlja, ali je Pro Plus, ki med drugim oddaja programa Pop TV in Kanal A, zlorabljal domnevno prevladujoč položaj na trgu televizijskega oglaševanja s tem, da je od oglaševalcev zahteval stoodstotni delež oglaševanja na njihovih televizijah. Nase naj bi jih vezal s popusti in tako konkurente izrinjal s trga.
Vprašalnik za oglaševalce
Zato je UVK na 55 agencij, medijskih zakupnikov in agencij naslovil vprašalnik, v katerem jih sprašujejo o morebitnih pritiskih Pro Plusa in njihovih popustih. “Na vprašanja smo odgovorili podrobno, v argumentacijah smo poskušali biti čim bolj strokovni,” nam je povedala direktorica medijske agencije ZenithOptimedia Nataša Smirnov in dodala: “Slovenski medijski prostor je specifičen. Televizije so namreč tisti medij, kamor se steka glavnina oglaševalskih proračunov. Medijska diverzifikacija je bila včasih precej večja, kot je danes, zato je to povsem logično. Danes želi biti večina oglaševalcev prisotna na televiziji. Glede na to, da ima Pro Plus največji delež gledalcev in da največ vlaga v program, dobi največji delež.”
Na vprašanje, kaj so iz odgovorov oglaševalcev ugotovili, so na UVK odgovorili: “V tem trenutku vam jih še ne moremo razkriti, saj bi s tem ogrozili uspešno izvedbo
postopka.”