Bralec Grega nam je sporočil, da je v Tuševi prodajalni v Luciji ponovno naletel na pokvarjene izdelke. Tokrat je kupil toaste, ki so bili že 17 dni prek roka uporabe.
"Kvaliteta in svežina izdelkov, ki jih ponujamo v naših trgovinah, so temelj naše ponudbe. V procesu od nabave do prodaje blaga je zato več varovalk in točk preverjanja kvalitete in svežine izdelkov. Zato je verjetnost, da bi bil na policah naših trgovin izdelek s pretečenim rokom uporabe, zelo majhna," na dogodek odgovarjajo v Tušu. "Če je kljub ostremu nadzoru prišlo do napake, jo iskreno obžalujemo," še pravijo pri trgovcu.
Dvakrat enako
"Vse skupaj verjetno izgleda, kot da hodim v eno in isto trgovino in načrtno iščem izdelke s pretečenim rokom, vendar sem pri dveh obiskih v razmiku meseca in pol vsakič domov prinesel enega pokvarjenega oziroma s pretečenim rokom," pravi Grega.
"Stopil sem do odgovorne osebe. Gospodična se mi je sicer prijazno opravičila, hkrati pa izpostavila enak problem kot v prejšnjem primeru, da je zelo težko voditi evidenco za toliko izdelkov," je še zapisal bralec. Po naših informacijah naj bi v omenjeni trgovini izdelke še vedno evidentirali na roke, primanjkovalo pa naj bi jim tudi osebja.
Strog in še strožji nadzor
Ob tem v Tušu zagotavljajo, da se "roki uporabnosti izdelkov preverjajo ob vsakem dodatnem polnjenju polic, inventurah in neposredno pred predajami naročil", ter dodajajo, da bodo "še poostrili notranji nadzor, s katerim odkrivamo napake v postopku".
V Tušu spet pokvarjeni izdelki
Bralec nas je opozoril, da je v eni izmed Tuševih prodajaln naletel na več kot dva tedna pretečene toaste, prekrite s plesnijo. V Tušu odgovarjajo, da je verjetnost za to zelo majhna.