Policiji je uspelo razkrinkati serijskega tatu avtomobilov znamke opel, poroča Delo. 39-letni državljan Srbije je z ljubljanskih ulic v pičlih treh mesecih ukradel kar 12 avtomobilov znamke opel. Iz Beograda naj bi se v Slovenijo na "enodnevne izlete" pripeljal kar z avtobusom, nato pa odpeljal z ukradenim vozilom. Skupna vrednost ukradenih avtomobilov je bila ocenjena na 160.000 evrov.
Kako mu je uspelo ukrasti toliko avtomobilov?
Kot je ugotovila Policija, je 39-letni državljan Srbije sodeloval s pajdaši iz Slovenije. Ti so mu omogočili, da je v Ljubljano prišel po točno določen avtomobil, s predpripravo ključa pa se je le usedel in vozilo prek Madžarske odpeljal v Srbijo. "Na podlagi tega utemeljeno sklepamo, da osumljenec pri izvrševanju tatvin vozil v Sloveniji in Srbiji sodeluje z drugimi osebami, ki mu dajejo informacije o lokacijah vozil, ki so primerna za tatvino," so v kazenski ovadbi navedli policisti. Prav pajdaši iz Slovenije naj bi tatu oskrbovali s tehničnimi sredstvi (kodirani in posebej prirejeni kontaktni ključi za zagon točno določenega vozila, kakor tudi za predhodno kodiranje tretjega ključa za krmilnik vozila, ki ga želijo ukrasti).
Policisti so osumljencu ob aretaciji sicer zasegli kontaktni ključ za vozila znamke Opel, ki ga je uporabil za zagon motorja ukradene insignie z ljubljansko registrsko številko, piše Delo. Kot izhaja iz ovadbe, je pomembno predvsem dejstvo, da je bila na hrbtni strani prirejenega ključa napisana delna registrska številka tega vozila, in sicer 924-UB, kar kaže na to, da je bil ta opel prej pripravljen na tatvino.
"Omenjeni tretji ključ pa je nato 'uparjen' s ključem, s katerim dejansko izvršijo tatvino vozila. V konkretnem primeru gre torej za sodelovanje storilcev iz Slovenije in Srbije, pri čemer se domneva, da storilci v Srbiji poskrbijo za distribucijo odtujenega vozila oziroma delov vozila do končnega naročnika oziroma kupca. Za pridobitev tretjega oziroma prirejenega ključa, ki omogoča zagon motorja točno določenega vozila, pa so potrebne močne zveze v servisni mreži vozil Opel, saj je do naročila in izdelave rezervnega ključa in pridobitve podatkov o šifri kontaktnega ključa sicer upravičen samo uradni lastnik vozila," so ugotovili policisti.
Kako so ga ujeli? Naključno
Kot poroča Delo, ga je Policija 9. marca ujela pri delu, potem ko je zvečer v Štepanjskem naselju ukradel opel insignio. Nekaj minut pred polnočjo ga je patrulja ustavila na štajerski avtocesti nedaleč od Maribora, med kontrolo pa se je policistom zazdelo sumljivo, ker je bila identifikacijska številka vozila prekrita s črnim trakom. Nato se je izkazalo, da je na vozilo namestil srbske registrske tablice, za katere je sicer imel prometno dovoljenje, toda niso pripadale tej insignii niti se niso ujemale z VIN-številko avtomobila.
Vozilo je speljal Ljubljančanki, še prej pa njene ljubljanske registrske zamenjal s srbskimi, poroča omenjeni časopis. Tat zdaj v priporu čaka na nadaljnje postopke, osumljen je tatvine insignie 9. marca in sumov tatvin še 11 ljubljanskih oplov. Grozi mu do osem let zapora.
Na Srbski meji so zgleda cariniki delali samo kljukice na kartončku za trebovanje. Fajn bi bilo, da ga prisilite, da …
a veste za reklamo opla če vam ni všeč ga lahko nazaj pripeljete...mogoče majo pa v srbiji tud tak oglas, …
Vlada Opel se vratio.