Umetna inteligenca tudi za navijače na tribunah stadionov

Foto: Jernej Kokol Mastercard chatbot Foto: Jernej Kokol Mastercard chatbot Foto: Jernej Kokol Mastercard chatbot Foto: Jernej Kokol Mastercard chatbot Foto: Jernej Kokol Mastercard chatbot
Na ljubljanskem stadionu Žak je Mastercard v sodelovanju s športnimi klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje lansiral prvega chatbota (virtualnega asistenta), ki bo uporabnikom v pomoč pri sledenju ključnim informacijam kluba, novicam, rezultatom, novostim v navijaški trgovini in celo nakupu vstopnic ter naročanju hrane in pijače s stadionskega sedeža kar mimo vrste.
Oglej si celoten članek

Gre za prvi tovrstni chatbot na svetu, ki ga odlikujejo edinstvene funkcionalnosti kot so izbira klepetalne aplikacije (Viber, Facebook Messenger, Apple Business Chat) ter možnost oddaje naročil in plačilo hrane ter pijače neposredno iz klepetalne aplikacije. 

Prvič je za navijače premierno zaživel na derbiju NK Maribor in NK Mura, v nedeljo, 19. septembra 2021.

Chatbot slovenskih športnih klubov je razvilo podjetje 2Mobile in bo uporabnikom na voljo na treh različnih kanalih: Apple Business Chat, Facebook Messenger in Viber. Kot prvi na svetu dodatno spodbuja brezstično plačevanje in s tem zmanjšuje vrste za dosego prigrizkov med tekmami in nakup vstopnic, ob tem pa s personifikacijo športne klube spreminja v »chat« prijatelja, ki v pogovoru pomaga pri uresničevanju navijaških želja uporabnikov. 

Foto: Jernej Kokol Mastercard chatbot

»Kot tehnološko podjetje z veliko strastjo do športa nenehno stremimo k ustvarjanju inovacij, ki nadgrajujejo uporabniško izkušnjo. V sodelovanju s klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje smo se tako podali v razvoj chatbota, ki danes združuje dve pomembni strasti družbe Mastercard – željo po nenehnem tehnološkem napredku in gojenje strasti do športa ter povezovanje z lokalnimi klubi. Veseli nas, da lahko lokalnim skupnostim pomagamo do digitalizacije in navijačem ponudimo popolnoma novo tehnološko napredno storitev,« je ob lansiranju inovacije poudaril Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija.   

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.