Pouk. "Naslednje leto se bodo začela usposabljanja za učitelje, kako z učenci vaditi zahtevnejše miselne procese, kot sta argumentiranje in sklepanje na podlagi informacij," je po sestanku s šolskim ministrom napovedal Janez Justin s Pedagoškega inštituta v Ljubljani.
Zadnji rezultati mednarodne raziskave Pisa so namreč pokazali, da slovenski dijaki na področju bralne pismenosti zaostajajo za povprečjem držav OECD.
Analizirali bodo naloge
"Naši učenci imajo težave tako pri branju vizualnih gradiv kot tudi pri branju daljših verbalnih besedil," je razložil Justin. Kot je povedal, bodo z učitelji analizirali konkretne naloge, ki jih je vseboval mednarodni preizkus, da bodo videli, kakšne vrste razmišljanja, interpretiranja in sklepanja zahtevajo od učenca. Tudi nacionalno preverjanje znanja kaže, da je logično sklepanje šibka točka naših učencev, zato bo izobraževanje poskušalo zajeti čim več učiteljev, je še povedal Justin.
Učitelji se bodo učili učiti
Pismenost. Za boljše rezultate bo treba pri pouku vaditi spretnost argumentiranja.