Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je potrošnike pozvala, naj ne podpisujejo pogodb za mobilne storitve, ki jih prejmejo na podlagi ponudbe po telefonu, oziroma naj jim posredujejo dokumentacijo, če so to že storili.
Kot ugotavljajo, se so se zastopniki podjetja Tušmobil poslužili nepoštene poslovne prakse, v kateri so potrošnike zavajali k podpisu pogodbe (ali aneksa) kar pri dostavljalcu poštne pošiljke. "Misleč, da podpisujejo le prejem ponudbe", so po navedbah ZPS nekateri podpisali pogodbo z novim operaterjem in dovoljenje za prenos številke. ZPS je o zadevi že obvestila Tržni inšpektorat RS (TRRS).
Podpis pri dostavljalcu pošiljke
Scenarij je po navedbah ZPS preprost. Predvsem starejšim potrošnikom, lastnikom njihove trgovske kartice, zazvoni telefon, predstavnik telekomunikacijskega operaterja pa jim začne razlagati prednosti njihovih paketov. Potrošnik se mu lepo zahvali, in da bi imel mir, pristane na to, da mu pošljejo več informacij po pošti.
Težava nastane, ko dostavno podjetje pripelje pošiljko in je zanjo treba podpisati. Vendar ne za dostavljeno pošiljko, ampak za sklenitev pogodbe.
Razveljavitev prinese nevšečnosti
Slednjo sicer podpisnik lahko razveljavi, ker je sklenjena na daljavo, a težava nastane, ker je že podpisal tudi dovoljenje za prenos številke in lahko ostane brez delujočega telefona.
No ja tudi mene so nategnili. Prijazna operaterka me je poklicala iz poslovalnice Nova Gorica v Ljubljano, da imajo posebno …
Kot prvo tukaj sploh ne gre za zavajanje, kar so nekateri že napisali, saj so vse stvari v skladu z …
Tušmobil je moji punci poslal račun za 2500eur, zdaj je že 4000eur. Imela je naročnino Tušmobil Vesolje (20eur mesečno z …