"Gre za velik mejnik za Tušmobil – da smo lahko tako hitro in glede na razmere tudi ugodno izdali obveznice," je za današnjo izdajo časnika Finance povedal šef družbe Gregor Štampohar. Tušmobil je v petek dosegel prag uspešnosti in prodal za pet milijonov evrov dvoletnih obveznic po 6,5-odstotni kuponski obrestni meri.
Štampoharja veseli predvsem to, da so kupci obveznic spoznali preobrat v poslovanju Tušmobila in da med kupci niso le institucionalni vlagatelji, temveč tudi fizične osebe.
Pravi, da so z že zbranim denarjem zadovoljni, "zelo zadovoljni" pa bi bili, če bi zbrali skupno deset milijonov evrov. Zanimanje po informacijah Financ obstaja.
Poplačali dolg do Telekoma
S kupnino bodo poplačali dolg do Telekoma Slovenije, njihovega največjega upnika. "Drugega zaradi odprtih postopkov s Telekomom ne bi komentiral," dodaja prvi mož Tušmobila.
Tušmobil je zoper Telekom že pred leti vložil dva tožbena zahtevka – enega, vrednega 86 milijonov evrov, zaradi domnevne zlorabe prevladujočega položaja nekdanjega Mobitela v primeru naročniškega paketa Itak Džabest, drugega, vrednega 28,2 milijona evrov, pa zaradi zlorabe prevladujočega položaja Siola.
Obveznice sicer zapadejo pred potekom reprograma holdinga Tuš. Bančni upniki so od prvega moža holdinga Mirka Tuša zahtevali tudi odprodajo premoženja. Tako je Tuš že prodal črpalke Tuš Oil madžarskemu Molu, nato je največjemu avstrijskemu kinooperaterju Cineplexu v upravljanje oddal kinematografe Planet Tuš.
Tušmobil je doslej po navedbah Financ veljal za mlinski kamen skupine – tudi več poskusov prodaje družbe ni bilo uspešnih –, Tušu se namreč nobena ponudba doslej ni zdela dovolj dobra, da bi operaterja prodal. Po informacijah časnika je Tuš pričakoval okoli 150 milijonov evrov kupnine, ponudbe pa so bile precej nižje.
Tušmobil začel rasti
Vendar pa je Tušmobil zdaj začel rasti. Kot pravi Štampohar, ki je v operaterju tri leta, vodi pa ga od januarja letos, so to dosegli tako, da so počistili zadeve, ki niso spadale v poslovanje, nato so postali stroškovno učinkoviti.
"To pomeni, da dajemo na trg take pakete, ki so dobičkonosni. Pravzaprav mora vse, kar delamo, prinašati dobiček. Ker pa smo tudi zelo racionalizirali poslovanje, to počnemo laže od naših večjih tekmecev. Gospodarni smo na vseh ravneh, pri nabavi sistemov, telefonov ..."
Lepo prebrat, da je končno neko podjetje v Sloveniji, ki dela uspešno in da imamo od tega kakšno korist tudi …
Še en dokaz več, da na Tušmobilu vedo kako se streže naročnikom in da vedo kje so smernice v prihodnosti. …