Novim pravilom se bodo lahko - zaenkrat neobvezno - pridružili tudi ponudniki brezplačnih vsebin, kot so spletne storitve javne televizije ali radia, ki so zdaj geografsko blokirane.
V Bruslju so ob sprejemajo tudi opozorili, da skoraj 60 odstotkov mladih v EU meni, da je možnost potovanja z naročninami pomemben dejavnik pri odločitvi za naročnino na spletne storitve. Nova pravila bodo tako odpravila te pomisleke in ponudnikom spletnih vsebin, ki jim ne bo več treba pridobiti licenc za druga ozemlja, na katera potujejo njihovi naročniki, omogočila, da povečajo število naročnikov.
Decembra bomo tudi nakupovali pod enakimi pogoji!
V začetku decembra, devet mesecev po objavi v Uradnem listu EU, pa si obetamo tudi konec geografskega blokiranja pri spletnem nakupu izdelkov, rezervaciji hotela, najema avtomobila ali nakupa vstopnic za glasbene festivale ali zabaviščne parke v Evropski uniji (EU). Od takrat bodo morali trgovci spletne kupce iz drugih držav EU obravnavati enako kot domače kupce.
Uredba na žalost v celoti izključuje videoposnetke, glasbo, e-knjige, spletne računalniške igre, kar pomeni, da Sloveniji še naprej lahko črna lisa na zemljevidu nekaterih platform, kot so na primer Spotify ali Hulu ... Komisija bo sicer dve leti po začetku veljavnosti predpisov ocenila, ali bi bilo treba prepoved geografskega blokiranja razširiti tudi na tovrstne vsebine ter na avdiovizualne storitve in storitve prevoza, ki so prav tako izključene iz področja uporabe.
Pri Netflixu je drug problem, da ima EU, dodatno mi, noro okrnjen program v primerjavi z Američani. Pa je vsakokrat …
Telemach je poslal uporabnikom email s katerim "z veseljem" sporoča, da bomo lahko koristili ogled televizije na mobilnih napravah tudi …