"V vladni razpravi o vinjetah oziroma novem vinjetnem razredu (gre za vinjete, ki bodo dvakrat dražje od letnih vinjet za osebna vozila in bodo stale 220 evrov; morala pa jih bodo imeti osebna dvosledna vozila z višino vozila nad prvo osjo 1,30 m ali več, katerih največja dovoljena masa ne presega 3.500 kilogramov, op.p.) smo žal povsem izključili invalide. Če imajo druge države tako urejeno, ne vidim razloga, da takšne prakse ne bi posnemali tudi pri nas. Vlada je pristojnemu ministrstvu naročila naj preveri, kako je z možnostjo subvencij za vinjete za vozila, s katerimi se vozijo invalidi in družine z večjim številom otrok. Za zdaj pa sklepa na to temo še nismo sprejeli," pravi minister Karl Erjavec.
Na mednarodnem srečanju nacionalnih organizacij, ki združujejo para in tetraplegike iz jugovzhodne Evrope so ga danes namreč opozorili, da so invalidi na Hrvaškem, v Srbiji in Makedoniji oproščeni plačila vinjet in da si države med seboj te stroške poravnajo, ne da bi s temi izdatki obremenjevale invalide, ki potujejo prek meja svojih držav.
Izrabiti denar EU
"V teh težkih časih, zlasti zdaj, ko se soočamo z vprašanjem, kako zapreti proračun oziroma uskladiti odhodke in prihodke državne blagajne je aktualno vprašanje, kako sploh ohraniti pridobljene pravice oziroma finančna sredstva, ki so za njihovo uresničevanje potrebna. Kar se tiče invalidov in evropskih sredstev, pa lahko občine slednja izkoristijo tudi za to, da postanejo mesta invalidom bolj prijazna," je dodal minister Erjavec.
Še ni wc-ja, bo pa pešpot
Na mednarodnem srečanju predstavnikov invalidskih so danes podpisali tudi memorandum medsebojnem sodelovanju. "Če smo organizirani, se nas bolje sliši," je ob tem poudaril predsednik zveze paraplegikov Slovenije Dane Kastelic.