Več kot deset organizatorjev nagradnih iger za glavno nagrado ponuja potovanje v Južnoafriško republiko ter ogled nogometne tekme med Slovenijo in Anglijo.
Kombinacija daj – dam
Nagrade in posledično nagradne igre so privlačne, saj lahko z majhnim osebnim vložkom posamezniki osvojijo privlačne nagrade, ki si jih sicer ne bi mogli ali pa si jih ne morejo privoščiti, meni Brigita Švigelj iz marketinške agencije Imago.
“Organizator nagradne igre pa si tako zagotovi rast prepoznavnosti blagovne znamke, pozitiven priklic sodelujočih ter neposreden stik potrošnika z izdelkom ali storitvijo. Prednost pa je tudi, da lahko k nakupu pritegne tudi potrošnike, ki sicer niso njegovi kupci,” pojasni.
Nepravilnosti niso opazili
Na Zvezi potrošnikov Slovenije so nam povedali, da za zdaj niso prejeli nobene pritožbe potrošnikov o zlorabah, prav tako ne o nepravilnostih pri zbiranju osebnih podatkov pri nagradnih igrah.
Miniintervju: Za vse osebna privolitev
Kako je z obdelavo osebnih podatkov pri nagradnih igrah?
Izvajajo se na podlagi osebne privolitve, kar pomeni, da če jih organizator zbira čezmerno, lahko mi kot nadzorni organ na to opozarjamo. Če seveda ni v skladu z načelom sorazmernosti, torej če se osebni podatki zbirajo na zalogo. Ne gre pa za kršitev zakona.
In neposrednim trženjem?
Če je organizator nagradne igre podatke pridobil zakonito, jih lahko uporablja za neposredno trženje. Na dom lahko dobivate promocijski material povsem v skladu z varovanjem osebnih podatkov. Sodelujoči morajo imeti tudi možnost, da prepovejo nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, torej da jih izbrišejo iz evidence za pošiljanje promocijskega materiala.
Kako je s posredovanima emšem in davčno številko?
Zbiranje ni kaznivo. Ker gre za enoznačne identifikacijske oznake, je po našem mnenju vnaprejšnje zbiranje davčne številke neprimerno.