“Spletne storitve KrPovej ne ukinjamo,” zatrjujejo v kranjski mestni upravi. Vendar je zadnje vprašanje občanov staro že dober mesec, še nekoliko daljšo brado pa ima zadnji odgovor občine.
Za večji pregled
Ob januarskem zagonu spletne storitve KrPovej so v kranjski mestni upravi napovedovali, da želijo prebivalce vključiti v ustvarjanje in zagotavljanje urejenega Kranja ter povečati preglednost in delovanje občinske uprave in javnih zavodov. A servis se je ves čas spopadal z zamudami, obstal pa še ni, česar se zavedajo tudi na občini.
“Storitev se je vsekakor prijela, bo pa treba v prihodnje razmišljati o njeni modernizaciji, saj vprašanja predolgo čakajo na odgovore,” ocenjuje vodja kabineta župana Ana Vizovišek. Zatrjuje, da vprašanja še vedno sprejemajo. “Občani nam še vedno pišejo. Njihova vprašanja shranjujemo in jih bomo po novem letu tudi objavili,” pravi in dodaja, da to ni edina komunikacijska vez z občinsko upravo. Občani se lahko prijavijo na kavo z županom in razgovore s podžupani, o delu občinske uprave pa enkrat na mesec poročajo tudi v elektronskem glasilu, na katero se občani lahko naročijo, še pravi Vizoviškova.
Treba je združit moči
Občinski spletni servis za vprašanja občanov že en mesec stoji.