Ljubljana. Če bo Družba za avtoceste v RS (Dars) z analizo ugotovila, da tranzitni promet tovornih vozil preobremenjuje severno obvoznico, bodo ministru za promet Patricku Vlačiču predlagali, naj jo uvrsti v pravilnik o trajnih prepovedih prometa. To bi pomenilo, da bi lahko tovornjaki vozili le po južni obvoznici.
Na Darsu ugotavljajo, da veliko tovornjakarjev za pot od Primorske do Štajerske raje uporablja severno kot južno obvoznico, čeprav “je smer Maribor na primorskem kraku vodena na južno obvoznico in bi morala biti upoštevana”. Ker ni in ker na Darsu prejemajo vse več pritožb stanovalcev sosesk ob severni obvoznici (Šiška, Bežigrad in Jarše), da so dovoljene ravni hrupa kljub protihrupni zaščiti presežene, so se odločili za štetje prometa. Če bodo podatki pokazali, da tovornjaki preobremenjujejo severno obvoznico ter okolje s hrupom in izpušnimi plini, bodo predlagali, naj tovornjaki uporabljajo le južno obvoznico.
“Večja ekološka škoda”
“Če bodo to naredili, je to svinjarija. Zakaj pa? Zato, da bomo naredili več kilometrov?” se je odzval Andrej Klobasa, predsednik sekcije za promet pri Obrtni zbornici Slovenije. Po njegovih besedah vsako zapiranje cest za tovorni promet povzroči še večjo ekološko škodo, ker morajo posledično prevoziti več kilometrov. Napoveduje še, da se bodo, če jim bodo vožnjo po severni obvoznici prepovedali, pritožili.
Klobasa ne klobasaj o ekologiji. Pot po južni obvoznici je samo 1300 metrov daljša. Ob upoštevanju dejstva da jo bistveno …
Ja, če je to svinjarija potem se pa prileže ena svinjska Klobasa!