Na Ceneje.si in v skupini platform za primerjalno spletno nakupovanje - Heureka Group so v zadnjih 30 dneh opazili zanimive trende povečanega povpraševanja pri določenih kategorijah in blagovnih segmentih. "V zadnjem mesecu zaznavamo pričakovan sezonski skok povpraševanja po pustnih kostumih. Veliki zmagovalci, kar se tiče izkazanega nakupnega interesa, so v skoraj vseh državah CEE regije tudi parfumi. Verjetno je velika ponudba parfumskih izdelkov v zadnjem času pritegnila potrošnike k iskanju najprimernejšega in ugodnega parfuma na spletu, ki bo hkrati lahko tudi lepo darilo ob prihajajočih praznikih - valentinovem in dnevu žena," ocenjujejo pri Ceneje.si.
Povpraševanje po parfumih se je v Sloveniji v zadnjih 30 dneh povečalo za kar 114 odstotkov, na Hrvaškem za 80 odstotkov, v Romuniji za 24 odstotkov, v Bolgariji za 23 odstotkov, na Slovaškem za 22 odstotkov in na Češkem za 13 odstotkov.
Na primerjalnih platformah v regiji opažajo tudi trend dviga povpraševanja potrošnikov po pasji hrani. "Videti je, da potrošniki iščejo predvsem najugodnejšo ponudbo, saj povprašujejo po identičnih blagovnih znamkah, kot je bilo mogoče zaznati v preteklosti. Zavezanost in zaupanje do določenih blagovnih znamk se torej ni spremenilo, videti pa je, da se je povečala cenovna občutljivost, ki vodi spletne kupce k še preudarnejšim odločitvam ter večjemu informiranju pred dejanskim nakupom," menijo.
Pri povpraševanju po pasji hrani bi lahko šlo tudi za vpliv tega, da potrošniki najprej na platformah za primerjalno spletno nakupovanje preverijo ceno v različnih spletnih trgovinah, nato pa se za dejanski nakup odpravijo v fizično trgovino.