Konec leta 2017 so pri Mestni občini Ljubljana po številnih pritožbah potnikov sprejeli usmeritev, da lahko steklene površine avtobusa zasedejo z oglasi do največ 60 odstotkov skupne steklene površine.
Reklama za salamo čez cel avtobus
Kljub temu po mestu še vedno vozijo nekateri avtobusi, ki so z reklalamami polepljeni več kot 60 odstotno. "Pri vstopu v vozilo LPP-455 se zdi, da vstopamo v temačen rov, kajti vozilo je v celoti prekrito z reklamo za neko italijansko salamo," se med pobudami meščanov na spletni strani MOL pritožuje Ljubljančan. "Ali ni bilo pred časom rečeno, da folija ne bo prekirvala oken mestnega avtobusa."
Pri LPP pojasnjujejo da je od 212 mestnih avtobusov 50 opremljenih z nalepkami čez stekla, od tega jih je deset takih, pri katerih so oglasi čez stekla v višjem deležu od 60 odstotkov. "Od novembra 2017 lahko oglasne površine na steklih prekrijejo največ 60 odstotkov steklenih površin," pojanjujejo pri LPP. "V praksi na novo nameščene nalepke prekrivajo do 40 odstotkov steklenih površin."
"Pogodba se izteka"
Nalepke, ki prikrivajo avtobus v večjem deležu, nameščene pred novembrom 2017. "Te pogodbe se počasi iztekajo," pojasnjujejo pri LPP.
Taka je volja opankovića, ljubljenega vodjo žabarjev in ćarapanov in naslovite vprašanja na njega.
Morda so pa polepljeni zaradi tistih ,ki jih vozijo .....da jih ne motijo ostali udeleženci v prometu ! Vsi na …
Šmorn, skor ne moreš vidit kje se pelješ če nimaš GPSa vklopljenega.