Drago Žura, direktor ŠOUMVerjamem, da se bosta ponudnik in študent dogovorila v obojestransko korist, če se bo na mobilniku izpraznila baterija.
"Pričakujemo ogromen kaos! Za eno transakcijo potrebujemo slabo minuto, imamo zgolj en terminal. Kaj ko bo naenkrat želelo plačati več deset študentov?" se sprašuje Marin Turudič iz Hiše dobrot in dodaja, da bo več stroškov tudi z delovno silo, saj nekdo, ki pomaga prek študentskega servisa, ne more izdajati računov.
"Morda bomo jeseni študente napotili plačevat k šanku, da ne bomo imeli zasedenih miz," razmišlja Turudič. Pomisleke ima tudi natakar Damijan Markl v restavraciji Rico torres, ki meni, da je za študente sistem morda dober, za gostince pa gotovo ni.
Ni zalaganja denarja
"Čakalne vrste so krajše. Ponudniki so navdušeni nad sistemom in informacij o zamudnih terminalih nimam," odgovarja Drago Žura, direktor Študentske organizacije Univerze v Mariboru (ŠOUM). Kot prednost sistema izpostavi, da ta onemogoča zlorabe. Študenti lahko sicer že kupljene papirnate bone izkoristijo, potem pa se morajo vpisati v nov sistem, kar je v prvem tednu storila slaba četrtina. "Telefon imam vedno zraven, 15 evrov je preveč," pa možnost nakupa čipirane kartice komentira študentka Martina.