Zakaj v medijih pogosteje zasledimo negativne kot pozitivne zgodbe?
Ker se večinoma bolje prodajajo. Večinoma, poudarjam. Iz tega potem pogosto preraste tendenca po tem, da mediji objavljajo samo negativne zgodbe. En star angleški časopisni lastnik je nekoč trdil, da so vse novice samo slabe novice, da je tisto dobro reklama in mora biti plačano. Uredniška politika pa je stvar uspešne mešanice različnih tematik in različnih pristopov.
Kako ocenjujete medijski prostor v Sloveniji? Je po vaši oceni tudi v naših medijih preveč negativnega?
Težko je reči, kaj je preveč negativnega v trenutku, ko imamo preveč negativnega. Zdi se mi, da so mediji odsev. Trenutno je težko najti pozitivne zgodbe. Veliko je zgodb, ki so v preteklosti veljale za pozitivne, kot so denimo poslovneži leta in velika uspešna podjetja, ki so se nato izkazali za napihnjene balončke, ki so se razleteli ob prvi neprijetni izkušnji.
Težko do pozitivcev
Milosavljević. “Negativno se večinoma bolje prodaja.”