Najpogostejša težava pri plačevanju z NLB Pay aplikacijo na mobilnem telefonu je bila neuspešna transakcija zaradi ovitka na telefonu.
Za druge težave, o kateri so poročali testni uporabniki, so bili v glavnem krivi sami. Tako plačevanje z mobilnim telefonom ni delovalo, ker ni bil vklopljen NFC, ker uporabnik ni nastavil da je NLB Pay privzeta denarnica, nekateri starejši telefoni pa uporabe NLB Pay ne omogočajo.
NLB Pay je po krajšem testnem obdobju, v katerem je aplikacijo uporabljajo dobrih sto uporabnikov, že nekaj časa na voljo v Google Play.
Na NLB pravijo, da so odzivi izjemno pozitivni.
Kot smo poročali, aplikacija NLB Pay nadomešča bančno kartico v fizični obliki, podatki za plačilo pa se namesto prek čipa na kartici prenesejo prek NFC antene. POS terminal mora omogočati brezstično plačevanje. Ker se aplikacija odpre z geslom ali s prstnim odtisom, omogoča večjo varnost kot kartica.
Na vprašanje, koliko uporabnikov pričakujejo do konca leta, so v NLB odgovorili posredno. "Po standardih kartičnih sistemov velja, da je rešitev zelo uspešna, če se zanjo odloči deset odstotkov strank, vse nad tem je odlično. In kerNLB Pay vključuje tudi Maestro kartice, je možnost plačevanja s telefonom namesto s kartico dobilo pol milijona Slovencev."
dezurni@zurnal24.si
Pravzaprav gre za dvojno varovanje - PIN telefona in PIN za Pay in...
No, stvar, ki bi jo morali narediti že davno (tudi za Klikin) je možnost uporabe gesla, daljšega od 4 številk. …