NLB odpravil napake

Foto: Anže Petkovšek NLB plačilna kartica
Foto: Anže Petkovšek NLB plačilna kartica
Stranke Nove Ljubljanske banke so imele v soboto težave z dostopom do spletnih storitev in tudi kontaktnega centra.
Oglej si celoten članek

V soboto je bil zaradi tehničnih težav moten dostop do mobilne banke Klikin in Klikpro, spletnih bank NLB Klik in NLB Proklik ter NLB spletne strani.

Slovenija Banki sta se združili, kaj to pomeni za stranke?

Iz Nove Ljubljanske banke (NLB) so nam sporočili, da stranke žal ne morejo dostopati tudi do Kontaktnega centra po telefonu oziroma prek elektronske pošte ter ne morejo uporabljati video klica in spletnega klepeta.

Foto: Anže Petkovšek NLB

Zato pa je plačevanje s karticami na terminalih POS in poslovanje na bankomatih potekalo nemoteno.

Kot so sporočili so strokovne ekipe uspele odpraviti tehnične težave tako pri delovanju spletnih kot tudi mobilnih storitev NLB. Deluje tudi Kontaktni center banke, tako da se lahko za morebitna dodatna vprašanja stranke obrnejo nanj po telefonu ali epošti info@nlb.si  

Slovenija Katero kartico izbrati za spletno nakupovanje?

Dodajajo, da se ob tem vsem strankam iskreno opravičujejo za vse nevšečnosti in prosijo za razumevanje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.