"K sreči lahko v 30 dneh podjetju javite, da se s tem ne strinjate," opozarjajo pri Zvezi potrošnikov Slovenije. "Čimprej pošljite e-poštno sporočilo na termsofservice@nianticlabs.com z besedami "Arbitration Opt-out Notice" v predmetu in jasnim sporočilom, da odstopate od določila o arbitraži, ki je zapisano v splošnih pogojih uporabe storitve Pokemon Go."
PREBERITE ŠE:
-
Prve prometne nesreče zaradi Pokemona
-
Tako ponori množica, ko je blizu Pokemon
-
Danes smo ga dočakali tudi Slovenci
-
Več časa za Pokemon Go kot za Facebook
Pri ZPS poudarjajo, da so splošni pogoji uporabe izdelkov in storitev besedilo, ki ga velika večina potrošnikov nikoli ne prebere, v najboljšem primeru ošvrkne nekaj začetnih vrstic. "Pri Niantic Labs, založniku mobilne igrice Pokemon Go, so se najbrž tudi zato odločili, da v pogoje skrijejo določilo, ki potrošniku odvzema vse pravice do tožbe proti podjetju, vključno s sodelovanjem v morebitni skupinski tožbi," pravijo pri ZPS. "Vse nevšečnosti, ki bi se lahko pojavile med uporabo storitve, je po splošnih pogojih uporabe mogoče reševati le z zasebno arbitražo izven sodnih dvoran."
Skozi proceduro mora vsak posebej
Dodajajo, da pri tako množično uporabljanih izdelkih še posebej bode v oči dejstvo, da bo skozi proceduro moral vsak potrošnik posebej, ne glede na to, da bo šlo za primer, ki je prizadel več potrošnikov.
Kot primer navajajo ne tako nemogočo možnost nepooblaščenega dostopa do osebnih podatkov, ker ti ne bi bili dovolj dobro zaščiteni. "Namesto, da bi podjetje rešilo spor z vsemi prizadetimi potrošniki, se ga bo lahko lotilo na precej lažji način – le s tistimi, ki bodo imeli dovolj časa in živcev, da bodo šli skozi z njihove strani določeno proceduro," pravijo pri ZPS. "Ker gre za arbitražo, bi se prav gotovo dogajalo tudi, da bodo posamezne potrošnike obravnavali različno."
Igra tudi, glede na to koliko osebnih podatkov želi, ki za igro niso nikakor pomembni, smrdi na "scam"