Telekom Slovenije je za svojo televizijo odkupil pravice za prenos nogometne Lige prvakov v prihodnjih treh tekmovalnih sezonah. "Sami smo kljub uspešnemu trženju projekt le stežka obdržali na ravni dobičkonosnosti. Telekom pa je po naših informacijah enake pravice celo krepko preplačal, menda kar za dvakratno vsoto," so za Finance povedali na Pro Plusu, ki oddaja televizije Pop TV in Kanal A.
Vplivi na oglaševalski trg
Ker bo Telekomova televizija komercialna TV v večinski državni lasti, na Pro Plusu predvidevajo, da bodo tam oglaševala zlasti državna podjetja, zato opozarjajo, rezultati gledanosti in druga strokovna merila pri poslovnih odločitvah ne bodo v ospredju. Telekom na vprašanja iz poslovnih razlogov ni odgovoril. Povedali pa so, da bodo projekt novega TV programa predstavili, ko bo čas.
Če Telekomu projekt uspe, bomo na slovenskem oglaševalskem trgu dobili močno konkurenco zdaj največjemu Pro Plusu, pravijo v oglaševalski stroki. "Zdrava konkurenca je dobra in oglaševalci bodo imeli več možnosti, da svoj proračun prerazporedijo med več programov," meni Irena Setinšek iz Mediane. Vpliv nove televizije se bo na oglaševalskem trgu poznal sicer šele čez nekaj časa, ko bo jasno, kakšna je vsebina in kakšni so gledalci ter koliko jih je, pojasnjuje direktor in lastnik agencije Arih Igor Arih.
Cene oglaševanja se bi prej ali slej znižale
"Če bo Telekomova televizija pri pridobivanju gledalcev uspešna, potem bi lahko posegla v boj za oglaševalske proračune. Za oglaševalce to pomeni večjo raznovrstnost, pa tudi zelo verjetno možnost doseganja boljših cen oziroma pogojev oglaševanja," pravi direktor Media Publikuma Tilen Klarič. Cena oglaševanja se sprva gotovo ne bo znižala, "se pa že zdaj redko plača polna cena, saj je precej dogovorov, popustov, brezplačnih objav. Tudi nova TV bo morala temu slediti, vprašanje pa je, kako se bodo odzvali tekmeci," je pojasnila Setinškova. "Uradno se bodo cene oglaševanja težko znižale, in če se bodo, se bodo povsod," dodaja. Se bodo pa verjetno prej ali slej morale – več bo konkurence, nižje bodo cene.
Od kdaj pa Pro Plus skrbijo strokovni kriteriji pri odločitvah o delitvi oglaševalskih proračunih?? Ta kriterij pri odločanju se je …