Trg pametnih ur počasi, a z gotovostjo pridobiva zagon. Ne le, da so nanj odločno že vstopili Samsung, LG in Motorola, veliko govoric je tudi o skorajšnji premieri Appla, so svoje ambicije nedavno najavili tudi pri švicarskem kultnem izdelovalcu popularnih ur Swatch. Že prihodnje leto naj bi trg preplavili novi modeli z različnimi pametnimi funkcijami – od pedometra do števca porabljenih kalorij.
Zamuda stane
Prvi mož Swatcha, ki je sicer lani ustvaril več kot sedem milijard evrov prometa, Nick Hayek je za spletno stran Sydney Morning Herald povedal, da bodo novi modeli poleg trendom sledili tudi tradicionalni drugačnosti, zato bodo vključevali tudi nekaj povsem Swatchevih funkcij. Dozdajšnja Swatcheva odsotnost na tem trgu se že pozna – analitiki ocenjujejo, da so delnice podjetja zaradi tega letos izgubile že skoraj 15 odstotkov vrednosti.
Swatch in Apple? Za zdaj ne.
V preteklosti so se pojavljala namigovanja, da naj bi Swatch pri pametnih urah sodeloval z Applom, ki je – vsaj na papirju – videti kot idealen partner. A pri Swatchu so vsaj uradno do tovrstnih povezav precej hladni. Hayek je dodal, da so njihov posel ure in ne visoka tehnologija, zato realnega partnerstva ni na vidiku. Argument morda ni povsem pravi, saj se Swatch že danes aktivno udejstvuje na področju tehnologije. Prek sestrskih podjetij namreč izdeluje polprevodniške elemente, baterije in mehanizme quartz.