Naložba v višini 10 milijonov evrov je namenjena produktnemu razvoju na širšem področju biotehnologije in nadaljnji internacionalizaciji prodaje, so danes sporočili iz družbe.
Eden od ključnih novih produktov bo inteligentna digitalna platforma Health Intelligence, katere cilj je izboljšati kakovost posameznikovega življenja, njegovo produktivnost in s pravočasnimi preventivnimi ukrepi zmanjšati zdravstvene stroške. Platforma bo lahko uporabnikov osebni trener in prehranski svetovalec, so navedli.
Vstop na afriški in azijski trg
Geneplanet je storitve in izdelke, kot je na primer NutriFit, lokaliziralo v več kot 15 jezikov in jih neposredno in s poslovnimi partnerji trži v več kot 30 državah po svetu. Nova sredstva bodo namenjena nadaljnji internacionalizaciji s poudarkom na Zahodni Evropi in aktivnim vstopom na azijski ter afriški trg. V ta namen načrtujejo odprtje novih prodajnih enot in predstavništev v Londonu in Singapurju.
"Naložba nam bo pomagala razviti uspešen portfelj izdelkov, ki zajemajo in presegajo genetiko," je povedal direktor in ustanovitelj Marko Bitenc. Ta je prepričan, da je naložba izjemno pomemben korak, ki predstavlja edinstveno priložnost za prihodnjo rast in širitev podjetja.
Podjetje Geneplanet je bilo ustanovljeno leta 2008 in ima nekaj manj kot 50 sodelavcev. Je mednarodno priznano podjetje, specializirano za razvoj in prodajo preventivnih genetskih testov, usmerjenih v izboljšanje življenjskega stila vsakega posameznika.
JF Investments je investicijski sklad družine Jacobs, ki se strateško usmerja v naložbe z visokim potencialom rasti, so še dodali v družbi.
dezurni@zurnal24.si
Švicarji ............Xhaka,Behrami,Shaqiri.......te sem si najbolj zapomnil.