Svež filmski stil oglasa za novo Telemachovo akcijo

Pred kratkim je Telemach, vodilni kabelski ponudnik televizije, interneta in telefonije, na trgu predstavil novo akcijo, v kateri ponuja svoje storitve v akciji "1 EUR za prve 3 mesece".
Oglej si celoten članek

Kreativna zasnova akcije temelji na dveh klicarjih, ki ju v oglasu poosebljata dramska igralca Miha Brajnik in Vito Košir. Idilični scenski prizori, ki so bili posneti v Dovjah, Gozd Martuljku in Kranjski Gori, v filmski različici prikazujejo razglas novice, ki jo oglaševalec želi sporočiti trgu. Režiser Aleš Verbič si je oglas zamislil s kontrastom med domačim alpskim okoljem in novodobnimi telekomunikacijskimi storitvami, programi v visoki ločljivosti, hitrim internetom in digitalno telefonijo. Telemach v tem oziru iz vsakdanjih oglasnih sporočil ostalih telekomunikacijskih operaterjev izstopa z zgodbo, ki prinaša dobro novico v času finančne nestanovitnosti, saj predstavlja prihranke, ki jih uporabnik telekomunikacijskih storitev lahko doseže z izbiro Telemachovih Trojčkov MIX. V produkcijski ekipi so sodelovali tudi direktor fotografije Matej Križnik (mož televizijske voditeljice Anje Križnik Tomažin), producent Sašo Kolarič in fotograf Andraž Blaznik. Posnetek si lahko ogledate na povezavi  http://www.youtube.com/watch?v=DwJUIFVOh9s.

 

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.