Zaradi trajno težavnih makroekonomskih razmer v Sloveniji je družba Styria Media Group AG prisiljena prekiniti izdajanje svojih brezplačnih medijev žurnal, žurnal24 in zurnal24.si. Za prizadete zaposlene se pripravlja socialni načrt. Močno prisotnost Styrie v Sloveniji še naprej zagotavljajo vodilne digitalne blagovne znamke: bolha.com (portal z malimi oglasi), MojeDelo.com (portal z oglasi za delovna mesta) ter udeležba v plačljivem dnevniku Dnevnik.
Osnova za neodvisno in kakovostno novinarstvo je ekonomska uspešnost. Kljub spoštovanja vrednim številkam o branosti in spletnih dostopih, ki jih imajo žurnal24 (dnevno 239.000 bralcev), žurnal (tedensko 319.000 bralcev) in zurnal24.si (401.000 različnih uporabnikov), doseganje dobičkonosnosti s temi brezplačnimi mediji zaradi trajno šibkega oglaševalskega trga ni mogoče. Tudi uvedba alternativnih poslovnih modelov ter preusmeritev v plačljivi časopis glede na trenutno splošno gospodarsko stanje v Sloveniji ni bila več sprejemljiva rešitev.
„Odločitev je bila za nas zelo težka. Vendar pa na koncu z ekonomskega vidika žal nismo mogli sprejeti drugačne,“ pojasnjuje predsednik uprave družbe Styria Media Group AG, Markus Mair.
„Produkti Žurnala so dosegali izjemne številke branosti in se zasidrali v samem vrhu slovenskega medijskega prostora. Postavili smo novestandarde v novinarstvu, naši zaposleni pa sodijo med najboljše v državi. Kljub temu smo morali sprejeti dejstvo, da model brezplačnega časopisa kljub vrhunskim dosežkom vseh udeležencev na dolgi rok v Sloveniji ne deluje,“pove Klaus Schweighofer, član uprave, odgovoren za tuje trge Styrie.
S tem korakom se Styria Media Group AG v Sloveniji umika s področja brezplačnih medijev in se osredotoča na izgradnjo svojega tržnega položaja na področju digitalnih medijev. S portaloma malih oglasov bolha.com ter zaposlitvenih oglasov MojeDelo.com je Styria vodilna na trgu. Poleg tega je na področju tiskanih medijev še naprej prisotna prek udeležbe v skupini Dnevnik, ki izdaja plačljivi dnevni časopis.
Slovenija poleg Avstrije in Hrvaške tudi v prihodnje ostaja eden od geografsko ključnih trgov družbe Styria Media Group AG.
Styria se umika
Styria se umika s slovenskega trga brezplačnih medijev