Študenti financirajo Hri-bar

Foto: Žurnal24 main Sašo Hribar
Novi sponzor. ŠOUL, ki oglašuje v oddaji Hri-bar, je dosegla, da je ta na sporedu pred 22. uro. Namigovanja. Urednik oddaje zanika, da bi ŠOUL poskušala vplivati na vsebino ter osmešiti Svetlika in Gasparija.
Oglej si celoten članek

Kot smo v soboto prvi poročali na portalu zurnal24.si, ima oddaja Hri-bar novega sponzorja Šouvizijo, ki je dosegla, da je oddaja na sporedu eno uro prej.

40 tisoč evrov naj bi bila vredna pogodba, s katero je ŠOUL sponzorsko podprla oddajo Saša Hribarja.

Eden od naših virov trdi, da naj bi Študentska organizacija Univerze v Ljubljani (ŠOUL) sponzorstvo pogojevala z izdelavo likov ministrov Ivana Svetlika in Mitja Gasparija oziroma naj bi tako poskušala vplivati na vsebino oddaje in z njima prek oddaje politično obračunavala. To so zanikali vsi vpleteni, vključno z avtorjem oddaje Bojanom Krajncem in predsednikom ŠOUL Jernejem Štromajerjem.

Sporna Hribarjeva majica?
Krajnc trdi, da sta se lika v zadnji sobotni oddaji sicer res pojavila prvič, a da je to le njegova osebna presoja zaradi primernosti tematike.

Šos vs. Svetlik
Spomnimo. Študentska organizacija Slovenije (Šos) je v sporu z ministrom za delo Ivanom Svetlikom, ker želi ta ukiniti študentsko delo oziroma ga namestiti s tako imenovanim malim delom. Šos je pred časom predlog tega zakona simbolično zažgal. Danes se bodo podmladki strank združili proti malemu delu.

Tako lika kot tudi voditelj oddaje Sašo Hribar so v sobotni oddaji nosili majice z napisom Malo delo in znakom za radioaktivnost. "Neposredno nismo vplivali na vsebinski del, smo se pa pogovarjali, kaj bi bilo primerno; torej nismo pogojevali uredniške politike, a smo se dogovorili, da bomo sodelovali pri ustvarjanju vsebin. Nova lika (Svetlik in Gaspari) nista naša zahteva ali pogoj. Tudi to ne, da je Hribar nosil omenjeno majico. Tega ni v pogodbi," pojasnjuje Štromajer.

Pogodba za 40 tisoč evrov
Po naših informacijah naj bi bila pogodba vredna okoli 40 tisoč evrov oziroma okoli štiri tisoč evrov na oddajo. Tega zneska nista želela potrditi ne Štromajer ne pomočnik direktorja RTV Slovenija (RTVS) Igor Pirkovič, sta se pa oba strinjala, da nismo daleč od pravega zneska.

Podaljšan mandat
Neuradno. Eden od naših virov trdi, da je med vzroki, zakaj so Antonu Guzeju podaljšali mandat, tudi ta, da po novem podpira oddajo Hri-bar. Za pojasnila včeraj ni bil dosegljiv, saj je tudi njegov domači telefon zvonil v prazno. General ostaja. Na seji programskega sveta RTVS so svetniki z 18 glasovi za in dvema vzdržanima sklenili, da generalnega direktorja RTVS Antona Guzeja, ki se mu bo konec februarja iztekel mandat, do 30. avgusta oziroma nastopa novega generalnega direktorja imenujejo za vršilca dolžnosti generalnega direktorja.

Na vprašanje, zakaj so se odločili ravno za oglaševanje v tej oddaji, Štromajer odgovarja: "Ker gre za eno od bolj gledanih oddaj tudi s strani naše ciljne publike – od 18. do 25. leta. Je odlična za promocijo naših dejavnosti (nove spletne televizije in drugega).

Predzadnjo oddajo Hri-bar si je ogledalo 190 tisoč ljudi. Med našimi gledalci je največ mladih intelektualcev, večinoma študentov, in žensk nad 60. letom,"
dodaja Krajnc.

Denar zagotovili iz rezerv
Po Štromajerjevih trditvah so sponzorstvo financirali iz sredstev, ki so namenjena delovanju ŠOUL – strošek sponzoriranja Hribarja sicer za letos ni bil predviden, zato so denar zagotovili iz rezerv. Pri tem poudarja, da zaradi tega ne bo prikrajšana nobena njihova dejavnost.

Z njihove spletne strani je razvidno, da so imeli lani okoli 7,2 milijona evrov prihodkov (iz koncesijske dajatve slabega 5,6 milijona evrov). Torej koncesijska dejavnost ni edini vir prihodka, je pa glavni. Med drugim so vir dohodka še najemnine. Študentska organizacija Slovenije je s koncesijskimi dajatvami dobila 14,5 milijona evrov, ki jih deli naprej.

 

Kaj so povedali vpleteni glede novih likov in domnevnega vpliva študentov?

Lika Svetlika in Gasparija se mi zdita super. Oddajo smo prestavili zaradi zahtev sponzorja – torej iz finančnih vzrokov. O znesku ne morem govoriti, ker pogodbe nimam pred sabo.
Igor Pirkovič, pomočnik direktorja RTV Slovenija

Lika Svetlika in Gasparija smo imeli že prej. Da sta primerna za del oddaje, ki ga sponzorira Šouvizija, je bila izključno moja presoja. Zaradi neatraktivnosti sta zgolj epizodna lika.
Bojan Krajnc, urednik oddaje Hri-bar

RTV Slovenija je glede sponzorstva pristopila do nas in ne mi do nje. Za oglaševanje smo se odločili, ker oddajo Hri-bar gleda tudi veliko študentske populacije.
Jernej Štromajer, predsednik ŠOUL

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.