Zavod Tivoli kljub temu puške še ni vrgel v koruzo. Pri iskanju ponudb bodo sedaj opravili neformalne pogovore z največjimi gospodarskimi družbami v državi, nato pa se bodo odločili, ali bodo razpis ponovili.
Cene za poimenovanje dvorane - 500 tisoč evrov na leto, pogodba pa se mora skleniti za pet let, bo ostala načeloma ista.
Malo zanimanja
Prejšnji teden smo 18 velikih podjetij, ki so največji sponzorji slovenskega športa, vprašali, ali jih to zanima, a le v Petrolu so odgovorili, da bodo razpis proučili.
V petek popoldne – rok je potekel ob polnoči – pa so sporočili le: “Petrol v zvezi z razpisom Zavoda Tivoli ni sprejel še nobene odločitve.” V Celju sicer že imajo stadion, imenovan Arena Petrol.
Podjetje bo moralo za poimenovanje dvorane ali stadiona v Stožicah v naslednjih petih letih plačati vsaj tri milijone evrov; če bo želelo poimenovati oba objekta, pa še vsaj enkrat toliko.
Stožice: število ponudb enako nič
Stožice. Na razpis za poimenovanje dvorane ali stadiona se ni prijavilo nobeno podjetje.