Stotim grozi odvzem

Foto: Žurnal24 Fuad Mustafić, predsednik Taksi društva Ljubljana, pravi, da jih glede lokacij t
Dovoljenja. Takse za letos še ni plačalo dobrih sto taksistov. MOL se zelo počasi pripravlja na odvzem dovoljenj.
Oglej si celoten članek
Popustljivost MOL
Odlok. Nalepko, ki potrjuje, da je taksist plačal 300 evrov takse, je treba pridobiti pred začetkom novega leta. Poznejših rokov ni. Če taksist nalepke nima, mu MOL vzame dovoljenje. 
Počasnost. Na MOL so nam januarja povedali: “15. februarja bo jasno, koliko taksistov ni prevzelo nalepke, in takrat bomo začeli izdajati odločbe za preklic dovoljenj.” Zdaj šele pošiljajo opomine.

Odločb o odvzemu dovoljenja za opravljanje avtotaksi dejavnosti doslej še nismo izdali, vendar pa do 18. marca 108 prevoznikov ni prevzelo nalepk,” pravijo na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet Mestne občine Ljubljana (MOL). Prve opomine so začeli pošiljati v petek, po 15 dneh pa bodo tistim, ki nalepke ne bodo dvignili, začeli preklicevati dovoljenja. “Trenutno je izdanih 193 nalepk,” pravijo na MOL. Za primerjavo: lani je MOL izdala 420 nalepk.

Taksa ali postajališča?
Taksa v višini 300 evrov za eno leto, ki si jo je izmislila MOL in jo poimenovala 'nadomestilo za uporabo taksi postajališč', ni nikakršna obvezna taksa,” je prepričan eden od taksistov (podatke hranimo v uredništvu), ki meni, da mora 300 evrov plačati le taksist, ki uporablja taksi postajališča. Sam jih ne uporablja, ker jih je po njegovih besedah odločno premalo, jih je vsaj pol na neustreznih lokacijah, so zasedena z drugimi avtomobili in kontejnerji, niso očiščena in tako dalje.

300 evrov znaša letna taksa. Plačati jo mora vsak prevoznik, ki ima dovoljenje za opravljanje avtotaksi dejavnosti v Ljubljani.

“Plačilo 300 evrov je pogojeno z dovoljenjem: če ima prevoznik dovoljenje, mora plačati letno takso 300 evrov,” povedo na MOL. Sklep, da zaradi morebitne neuporabe postajališč ni treba plačati 300 evrov in pridobiti nalepke, je torej napačen.

Zadnji predlog februarja
V MOL je 130 taksi postajališč, ki jih čisti MOL oziroma koncesionar. “Postajališča se čistijo v sklopu rednega vzdrževanja kot vse druge javne ceste,” pravijo na MOL, pritožb glede njihove neurejenosti pa ne komentirajo.

“Taksiste smo že večkrat pozvali, naj prek Obrtno- podjetniške zbornice Slovenije (OZS) posredujejo usklajene predloge glede (novih) lokacij za postajališča, ki jih bomo na MOL ustrezno proučili in tudi uredili,” pa povedo o lokacijah.

Čeprav iz njihovega odgovora izhaja, da se taksisti ne odzovejo, to ne drži. Na OZS namreč pravijo: “V zadnjih letih smo na MOL posredovali številne predloge in pobude za ureditev avtotaksi postajališč, ki so jih oblikovali taksisti. Kot zadnji je bil poslan dopis s predlogi 4. februarja 2011, lani smo poslali več dopisov in elektronskih sporočil, pa tudi sestali smo se s predstavniki MOL, vendar konkretnih odzivov in rezultatov ni.” Odgovora niso dobili, niti jim ni znano, da bi bil kateri od predlogov upoštevan.

Nič se ne premakne
Taksi društvo Ljubljana je v začetku februarja poslalo pismo za ureditev razmer na različne naslove, premaknilo pa se ni nič, pravi predsednik Fuad Mustafić. “Ogromno taksistov je brez nalepk, ampak največji problem je delo na črno,” doda.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.