Karakteristike. Desetmetrska ladja greenline 33 se ponaša z revolucionarno obliko trupa, ki povečuje učinkovitost uporabe energije. Sončni kolektorji barki omogočajo plovbo s hitrostjo do treh vozlov brez porabe elektrike iz baterij, baterije pa se v enem dnevu napolnijo do 80-odstotno, kar omogoča domet do 20 navtičnih milj.
Deset mesecev po začetku proizvodnje hibridne (dizelsko-solarno-električne) jahte greenline 33 so v ladjedelnici Seaway v Zgoši pri Begunjah v petek izdelali stoto plovilo.
Po besedah lastnika in ustanovitelja Japca Jakopina so z greenlinom 33 poskušali zasnovati plovilo za prihodnost, pri tem pa uporabiti čim več materialov iz Slovenije. Ladja je bila razvita v sodelovanju s skupino Volkswagen, Iskro Avtoelektriko, podjetjem Bisol in korejskim izdelovalcem litijpolimerskih baterij Kokam. Proizvodnja Seawaya v Zgoši je edina ladjedelnica, ki serijsko izdeluje hibridna plovila; letos načrtujejo, da bodo dokončali in prodali 120, prihodnje leto pa okrog 160 greenlinov 33 in predstavili večje 12-metrsko plovilo greenline 40.
Načrtujejo širitev
Podjetje zaposluje 300 delavcev, od tega 200 v Zgoši; prihodnje leto načrtujejo širitev proizvodnje, in sicer v Puconcih, kjer imajo 38 tisoč kvadratnih metrov infrastrukturno urejenih površin, ponudili pa bodo predvidoma od 50 do sto delovnih mest.