Stop za šestpasovnice

Foto: Žurnal24 Naslednje leto na Dunajski cesti še zagotovo ne bodo porušili 14 hiš, da bi jo l
Dunajska cesta. Novega pasu v naslednjem letu ne bodo dodali, enega pa bodo vzeli za javni promet.
Oglej si celoten članek

Mestna občina Ljubljana (MOL) naslednje leto ne bo začela širitve Dunajske ceste, ki naj bi ji sledili še Celovška in Tržaška cesta, kot je na začetku leta na razgrnitvi ljubljanskega prostorskega načrta napovedal župan Zoran Janković. “V prihodnjem letu bo prednostna izgradnja nove Titove ceste in rekonstrukcija Njegoševe ceste ter rekonstrukcija Šmartinskega podvoza,” pove Tomaž Souvan z oddelka za urejanje prostora MOL. “Mislim, da bi širitev vpadnic v šestpasovnice v vsakem primeru morala biti prednost,” pa meni Peter Lipar iz prometno-tehničnega inštituta na ljubljanski fakulteti za gradbeništvo.

SCT nov milijon
Titova cesta. MOL je za del Titove ceste na odseku od krožišča na Kranjčevi ulici do krožišča pri Žalah z SCT novembra podpisala pogodbo za dober milijon evrov. Ta teden je občina SCT predala projektno dokumentacijo, tako da bodo dela začeli predvidoma v drugi polovici januarja, je povedala Darja Lesjak, direktorica službe za razvojne projekte in investicije na MOL.

Nujno še en pas
Na vpadnicah bi morali dodati še en pas, ki bi bil namenjen izključno javnemu mestnemu prometu, pravi Lipar. “Rumeni pasovi bi zagotovili, da bi javni promet potekal v nekem časovnem taktu, kar je osnova, da ga ljudje sploh uporabljajo. Pri nas bi moralo biti tako kot na Nizozemskem, kjer je napisano, da gre avtobus ob 8.32 in 15 sekund in takrat res gre.”

Na MOL pravijo, da bodo na Dunajski cesti v prihodnjem letu nadaljevali spodbujanje javnega prometa tako, da bodo uvedli rumene pasove. A Lipar meni, da če bodo en pas odvzeli navadnemu prometu, bo to povzročilo druge vrste zastojev, zato je prepričan, da so šestpasovnice najboljša rešitev. “Vem, da to za sabo potegne precejšnje preureditve, tudi rušitve, vendar bi šestpasovnice pripomogle k večji prometni varnosti in boljši pretočnosti prometa.” Ob Dunajski cesti bi sicer morali podreti 14 hiš, a kot pove Souvan, bo to dokončno znano, ko bo izdelan podroben prostorski načrt. Lipar sicer razume odločitev MOL, da bodo najprej uredili Njegoševo in Šmartinsko cesto, a kot pravi, “to ni zelo ambiciozen načrt”.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.