"Danes je že štirinajsti dan, od kar nam signal ne deluje! Ni dostopa do interneta, stalno sem nedosegljiva. Če kličem druge, ali sploh ne vzpostavi povezave ali pa je signal "nula". Če bi klicala na Luno, bi verjetno bila povezava boljša," se razburja bralka, ki nas je opozorila na svoje težave.
"Odgovor podjetja Tušmobil sem dobila po 8 dneh. Da bi jih poklicala na njihovo telefonsko številko, je bilo nemogoče - ni signala." Kot je dejala, so ji na Tušmobilu dejali, da potekajo dela in nadgradnja omrežja. Bralka ob tem še dodaja, da je "višek, da naročniki plačujemo za storitve, ki jih ne moremo uporabljati".
Na spletni strani Tušmobila je bilo 27. avgusta objavljeno obvestilo o izvajanju del na širšem območju Koroške in Zgornje Savinjske doline. "V času del bo na posameznih področjih prihajalo do kratkotrajnih motenj v delovanju storitev," so zapisali in se uporabnikom za nevšečnosti opravičili.
Nanje smo naslovili vprašanja o omenjenih delih in na njihove odgovore še čakamo.
Primorci se pa pritožujejo zarad postavljanja oddajnikov na SŽ,vsem tem bi zapr signal GSM oddajnikov,da ne bodo obolevali zaradi sevanja??
Sam ta folk se samo še pritožuje. Če ne nadgrajujejo ni prav, če ne bi pa spet ne bi bilo …
1st world problems.<br />20 let nazaj pa niti telefona ni mela..