V Univerzitetnem kliničnem centru (UKC) Maribor letos zagotovo še ne bodo uvedli elektronskega evidentiranja delovnega časa, kot jim je to pred časom že naložil Svet zavoda UKC Maribor.
Še nekaj časa po starem
V kliničnem centru zaposleni še vedno ročno vpisujejo svoj prihod in odhod z dela, kar pa je nedavno predvsem zaradi podjemnih pogodb zmotilo svet zavoda. "Na prihodnjih sejah bomo o tem še spregovorili," je pojasnila Marjetica Mahne, predsednica Sveta zavoda UKC Maribor. "V skladu z razpravo ob sprejemanju sklepov na 7. seji Sveta zavoda UKC Maribor je direktor Gregor Pivec sprožil postopke za nabavo sistema elektronskega evidentiranja delovnega časa zaposlenih. Začetek njegove uporabe in stroški uvedbe v tej fazi še niso znani," so sporočili iz mariborskega kliničnega centra.
Janez Lencl iz UKC Maribor pa je dejal, da ne bodo nabavili sistema evidentiranja na prstni odtis. "Takšne informacije so se namreč že pojavile v medijih, vendar to ne drži. Ta sistem je tudi zelo drag," je dodal Lencl.
Nenavdušeni nad nadzorom
Predrago evidentiranje. V bolnišnici Jožeta Potrča na Ptuju so po besedah Roberta Čeha, direktorja bolnišnice, že pred nekaj časa razmišljali, da bi uvedli elektronsko evidentiranje delovnega časa zaposlenih, vendar so to zaradi stroškov za zdaj opustili. "V tem trenutku nimamo 50 ali 70 tisočakov presežka, da bi nabavili tak sistem nadzora. Je pa pri nas drugače, saj nismo tako velika bolnišnica, da ne bi zmogli nadzorovati zdravnikov, ali oddelajo svoje delo v času, ki si ga napišejo," je prepričan Čeh. Pojasnil pa je še, da imajo pri njih pisno evidenco prihoda in odhoda z delovnega mesta v posebnih zvezkih.
Že leta 2007 pa so elektronsko evidentiranje zaposlenih uvedli v Splošni bolnišnici Slovenj Gradec. "Takrat smo za ta sistem odšteli okoli 29 tisoč evrov. Potrebovali smo zgolj tri mesece, da je bil sistem vzpostavljen," je za Žurnal24 pojasnil Janez Lavre, prvi mož bolnišnice. Evidentiranje imajo sicer rešeno z magnetno kartico. "Informacijska pooblaščenka nam je pojasnila, da bi bil sistem s prstnimi odtisi protipraven, zato smo se odločili za zadnjega," je še dodal Lavre in priznal, da so se zaposleni sprva pritoževali zaradi takšnega načina nadzora, vendar se je izkazal za uspešnega.
So pa v upravi bolnišnice zaznali tudi kršitve prijave in odjave z delovnega mesta kljub magnetni kartici. "Nekateri so si naredili dve kartici ali pa so jo za odjavo pustili kakšnemu drugemu zaposlenemu, vendar je tega malo," je sklenil Lavre.