"Če si ogledamo prvotni videz Facebooka (FB) iz leta 2004 in današnjega, je, kot bi primerjali trabanta iz časov hladne vojne in zadnjo verzijo BMW 7. Le da je vmes minilo mnogo manj let – samo šest,” pojasnjuje Matej Špehar, svetovalec za komunikacijo na družabnih omrežjih.
FB je peskovnik za vse
"FB neprestano dodaja nove posodobitve in videze. Razlog – implementacija novih rešitev, večina teh pa ohranja preprostost in preglednost, ki sta glavni prednosti tega družabnega omrežja. Ker gre za online sistem, pa se pri nadgradnjah običajno dogajajo nestabilnosti in nihanja. Imeti bazo podatkov, v kateri je prek 500 milijonov zadetkov, ni majhna stvar. Pri FB je fiksno samo eno – da nič ni fiksnega," je prepričan Špehar, ki dodaja, da zadnji lifting FB ni prinesel večjih pritožb, ki smo jih bili navajeni v preteklosti, ko so ljudje celo naredili posebne skupine, kjer so neuspešno zahtevali nazaj stari videz FB:
"FB ima zelo preprosto filozofijo – to je naš peskovnik, kjer se lahko vsi igrate po mili volji, popolnoma brezplačno."