Ker je soli je v Severni Afriki, Tuniziji, Maroku in Egiptu v izobilju, je tudi v Ljubljani za posipanje cest ne bo zmanjkalo, je zagotovil Adis Kazič, direktor KPL. Ta ima v Mestni občini Ljubljana (MOL) koncesijo za opravljanje zimske službe.
KPL ima trenutno na zalogi tri tisoč ton soli, 5.500 kubičnih metrov mešanice soli in peska ter okoli 500 ton kalcijevega klorida. "Z dobavitelji se glede potrebnih količin dogovarjamo že pred začetkom zimske sezone. Zaradi omejenih skladiščnih kapacitet pa sol nabavljamo sukcesivno po potrebi," je povedal Kazič in dodal, da bo od sneženja in nizkih temperatur odvisno, koliko materiala bodo še morali nabaviti: "Predvidevamo, da okoli 2.500 ton soli," je dodal.
Stečaj CPL ne bo usoden
Kazič je ob tem napovedal, da morebitni stečaj Cestnega podjetja Ljubljana (CPL) – ta je stoodstotni lastnik KPL – ne bo vplival na njihovo delovanje. Kot pravi, sami opravijo 80 odstotkov del, ki jih morajo po koncesijski pogodbi z MOL, drugo pa CPL kot sokoncesionar. "Če bo šel CPL v stečaj, bo KPL prevzel še preostala dela. V praksi je podoben primer poslovnega in lastniškega odnosa med Primorjem, ki je šlo v stečaj, in Cestnim podjetjem Nova Gorica, ki je del lastniškega portfelja in še danes uspešno dela."
Finance so sicer poročale, da je bila vsa zaloga mestne soli zarubljena. To je doseglo podjetje Mia com, ki kot podizvajalec del na Fabianijevem trgu od CPL ni dobil plačila. Kazič trdi, da njim niso zarubili ničesar, na MOL pa tega ne komentirajo, ker CPL ni njihov koncesionar, čeprav opravlja nekatera dela po koncesijski pogodbi.