V Šanghaju je včeraj potekala turistična delavnica slovenskega turističnega gospodarstva, od danes do petka pa se slovenski turizem predstavlja na 10. turistični borzi na Kitajskem.
Oba dogodka potekata v soorganizaciji javne agencije Spirit Slovenija, Sektorja za turizem in Hrvaške turistične organizacije. Geslo skupnega nastopa je "Experience Croatia, Feel Slovenia". Po končanem nastopu na turistični borzi bodo slovenski predstavniki na našem veleposlaništvu v Pekingu sprejeli kitajske novinarje, organizatorje potovanj in turistične agente.
Kitajski turistični trg raste hitro; Kitajska postaja številka ena v potovalni industriji. Hiter razvoj in ogromen potencial kitajskega trga se na številu prihodov gostov s tega trga odraža tudi v Evropi, saj evropska mesta doživljajo visoko stopnjo letne rasti nočitev kitajskih turistov, zaradi česar je kitajski trg osrednjega pomena za številne (evropske) države.
Za kitajske goste, ki v Slovenijo najpogosteje potujejo v poletnih mesecih, so najzanimivejša predvsem slovenska mesta s prestolnico na čelu in gorska turistična središča oziroma naravne znamenitosti Slovenije.
Slovenci in Hrvati skupaj po Kitajce
Slovenski in hrvaški turistični promotorji s skupno predstavitvijo na kitajskem trgu.