Slovenci imamo najraje Adidas, Milko in Renault

Foto: Adidas
Foto: Adidas
Prva raziskava Best Buy Award, opravljena v Sloveniji, je pokazala, da dajejo Slovenci, uporabniki interneta, glede na razmerje med ceno in kakovostjo, najvišje ocene izdelkom blagovnih znamk Renault, Milka, Adidas, itd..
Oglej si celoten članek

Ko gre za avtomobile, slovenski državljani, uporabniki interneta, menijo, da jim najboljše razmerje med kakovostjo in ceno ponuja Renault. V kategoriji čokolad so slovenski potrošniki ta naziv podelili Milki, v kategoriji športne obutve pa ima po njihovem mnenju najboljše razmerje med ceno in kakovostjo podjetje Adidas, kažejo rezultati prve raziskave Best Buy Award.

V ostalih kategorijah raziskave so prva mesta osvojili še: Nokia (mobilniki), HP - Hewlett Packard (prenosni računalniki), DM - Drogerie Markt (veriga drogerij), Rama (margarina), Knorr (juhe iz vrečke), Thomy (majoneza), Head&Shoulders (šampon za lase), Colgate (zobna pasta), Nivea (krema za obraz), Ariel (prašek za pranje perila) itd.

Ob tem pa v sporočilu za javnost opozarjajo, da raziskava Best Buy Award ne preverja moči blagovne znamke ali njenega tržnega deleža, temveč le izkušnje in zadovoljstvo potrošnikov z razmerjem med ceno in kakovostjo blaga in storitev na trgu, glede na njihove osebne izkušnje ali izkušnje njihovih bližnjih.

Vključili so 56 različnih izdelkov

Raziskavo je za Slovenijo januarja opravila švicarska hiša ICERTIAS. Z njo so želeli preveriti, kakšne izkušnje imajo slovenski potrošniki, uporabniki interneta, in kako so zadovoljni z razmerjem med ceno in kakovostjo izdelkov in storitev na trgu.

V raziskavi so slovenske potrošnike, uporabnike interneta, spraševali, kakšno je po njihovem mnenju in izkušnjah najboljše razmerje med ceno in kakovostjo pri določeni kategoriji izdelkov, ki so na voljo na trgu Republike Slovenije oziroma kje dobijo največjo vrednost za svoj denar.

Vključenih je bilo 56 različnih kategorij izdelkov in storitev iz sektorjev, kot so na primer trgovina, prehrana, obutev, oblačila, kozmetika, gospodinjski aparati, telekomunikacije, finance itd.

Vprašanja so bila odprtega tipa, tako so vprašani lahko sami navedli tiste proizvajalce in ponudnike storitev, ki po njihovih izkušnjah in prepričanju na slovenskem trgu ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo, so še zapisali v sporočilu za javnost.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 14:15 19. Februar 2013.

    Bosanci ufuknjeni na poceni žarkavo Milko, sploh ne poznajo Gorenjke!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.