Poročilo kaže tudi, da so se cene na enotnem trgu EU tudi zbližale. Hkrati so cene popravil in vzdrževanja ter rezervnih delov kljub gospodarski krizi vztrajno naraščale, in to precej nad stopnjo inflacije.
K razmeroma stabilnim cenam avtomobilov lani so precej prispevale subvencije in spodbude za nakup novega avtomobila, ki so jih mnoge države uvedle za ublažitev posledic gospodarske recesije.
Realne cene avtomobilov za potrošnike, izražene v posameznih nacionalnih valutah, so se lani znižale v 24 od 27 držav članic, na Nizozemskem so bile stabilne, za 7,7 odstotka pa so se povišale v Združenem kraljestvu.
Znižanje realnih cen je bilo še posebej izrazito v Sloveniji (–13,4 odstotka), Litvi (–11,1 odstotka), na Slovaškem (–11 odstotkov), v Romuniji (–10,1 odstotka), na Češkem (–9,4 odstotka), Malti (–9,2 odstotka) in v Bolgariji (–9,1 odstotka).
SLO: Največji padec cen avtomobilov
Najnovejše poročilo Evropske komisije o cenah avtomobilov kaže, da so se cene avtomobilov v Evropski uniji lani realno nekoliko znižale. Največji padec cen v Sloveniji.