Čeprav si v Ljubljani prizadevajo, da bi bilo kolesarjev vedno več in da se ljudje namesto z avtomobilom v službo raje pripeljejo s kolesom, kolesarska infrastruktura kot kaže še vedno ne dosega standardov kolesarsko razvitih dežel.
Uporabniki kolesarskih stez se pritožujejo nad vzdrževanjem teh poti, zaradi česar lahko postane kolesarjenje nevarno, kar nenazadnje odvrača ljudi, da bi sedli na kolo.
Nasploh je med pobudami meščanov kar nekaj primerov opozoril zaradi slabega vzdrževanja kolesarski stez in to v času poletja, ko je tovrstni prevoz še kako aktualen.
Zadnja pobudo, ki smo jo zasledili, se nanaša na kolesarsko stezo ob Večni poti. "Glede na to, da Mesto Ljubljana (MOL) skrbi in ureja kolesarske poti, kar je vsekakor hvale vredno, vas moram kot stalni uporabnik kolesarskih poti opozoriti na to, da je polovica kolesarske poti pod stanovanjsko hišo na Večni poti 101, ki vodi ob Glinščici proti Živalskemu vrtu že tako zaraščena z grmičevjem, da onemogoča srečanje dveh nasproti si vozečih kolesarjev," je na primer zapisal meščan 2.avgusta letos.
"Ob Roški cesti smo veje že očistili. V Streliški ulici se kolesarska steza začne šele na križišču z Zarnikovo in od tod naprej do Roške ceste ni nobenega drevesa v lasti MOL, ki bi lahko oviralo vožnjo s kolesom. Naročen je tudi obrez kolesarske steze na Letališki cesti," so na naše vprašanje oziroma na vprašanje bralke, odgovorili z Mestne občine Ljubljana.
"Izvedeno je naročilo za obrez vej na kolesarski stezi ob Večni poti št.101, ki posegajo v samo kolesarsko stezo in jo zožujejo," se glasi odgovor na portalu Pobude meščanov zaradi zaraščenosti kolesarske steze, speljane ob Večni poti mimo ljubljanskega živalskega vrta.
Kot smo se lahko prepričali danes zjutraj, so moteče in nevarne veje še vedno tam.
Očitno bolj slabo, čeprav se prestolnica tako rada pohvali, da je uredila že 225 kilometrov kolesarskih stez.
Tujci nas hvalijo
"Kolesarsko infrastrukturo posodabljamo in širimo tako ob sanaciji obstoječe kot tudi ob gradnji novih cest in prenovi javnega prostora. Prav tako redno odpravljamo t. i.črne kolesarske točke kot izboljšave za kolesarje pa lahko omenimo tudi štiri kolesarske žepe in prednost v križiščih za kolesarje, ki omogočajo bolj varen in tekoč kolesarski promet," so nam na vse to še odgovorili na občini in dodali, da se je zaradi izboljšav na področju kolesarjenja Ljubljana uvrstila na lestvico 20 kolesarjem prijaznih mest na svetu in zasedla visoko 13. mesto, kjer danski kolesarski strokovnjaki hvalijo prav izboljšanje tovrstne infrastrukture v Ljubljani.
Poziv društva Samirijan naj se Slovenci več vozimo s kolesi s čimer zmanjšamo tveganje za samomorilnost je ob tem prispevku …
ta južni ti je--bali mater
na zavodu je ljudi ki bi hoteli delati pa jim naša preljuba državica raje da podporo kot pa delo,vse se …