"Nisem pretirano optimističen," je o uresničitvi projekta drugega železniškega tira med Koprom in Divačo dejal minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel, ki se je udeležil včerajšnjega srečanja gospodarstvenikov slovenske Istre. Številke so zaskrbljujoče, je menil, saj naj bi 27 kilometrov proge (od tega 21 kilometrov skozi tunel) stalo 1,2 milijarde evrov. Na ministrstvu bodo dokončno odločitev sporočili v roku 14 dni, a Omerzel predvideva, da to ne bo dobra novica za Luko Koper in celotno regijo. Veliko bolj realna se mu zdi posodobitev obstoječe proge, za katero bi odšteli do 300 milijonov evrov.
Oportunitetna izguba
Milan Jelenc iz Slovenskih železnic je Omerzelu ob tem predočil izsledke iz znane študije Jožeta P. Damjana, po kateri država z neizgradnjo drugega tira vsako leto izgubi 800 milijonov evrov. Na naložbo bi morali gledati skozi prizmo načrtovanega povečanja prometa v pristanišče, saj naj bi do zasičenosti obstoječe proge prišlo že v prihodnjih petih letih. Tovornjaki na cestah že zdaj predstavljajo problem, tako zaradi gneče kot zaradi onesnaženja. Minister je napovedal, da bo študijo, ki mu ni poznana, preučil.
Širitev pristanišča
Omerzelu in zbranim gospodarstvenikom pa je nove načrte za širitev pristanišča, ki jih je skiciral na list papirja, predstavil predsednik uprave Luke Koper Gašpar Gašpar Mišič. S tem ko bi podaljšali prvi, predvsem pa drugi pomol, bi se po njegovem izognili nekaterim okoljskim dilemam ter nasprotovanju lokalne skupnosti ob gradnji tretjega pomola. "Ob robu pomola lahko zgradimo tudi tenis igrišča, da ima nekaj od tega tudi lokalna skupnost," je izpostavil.
Prav smešna sta Mišič in Popovič, ko govorita kako jih skrbi lokalna skupnost in lokalna skupnost oz. ljudje pa so …
jaz tudi mislim da še niso najdli izvajalca ,ki bi dal provizijo za sklenjen posel...
Počakte da se "pravi" izvajalec gradbenih del najde, pa bo dnarja kor za TEŠ...<br />Je zokanoviĆ zadaj, pa vsa njegova …