Slab glas v deveto vas

Foto: Žurnal24 „V Marini Portorož se mi je poleti pokvarilo plovilo, njihov električar pa je bi
Tuji gost v vrhuncu sezone ni mogel popraviti plovila, ker je bil električar pač na dopustu.
Oglej si celoten članek

Bera turistične sezone
Statistika. Avgusta, na vrhuncu sezone, je bilo na Obali približno toliko gostov kot lani. V Hotelih Bernardin so imeli za tri odstotke manj nočitev od načrtovanega, v hotelih LifeClass pa nekoliko več kot lani. Z rezervacijami za september je podobno kot pred letom, zato bistvenih odstopanj od lanskih številk ne pričakujejo. Manj zadovoljni pa so zaradi deževnega avgusta v avtokampih.

V izolski Jadranki je bil avgust s tremi deževnimi konci tedna eden od slabših v zadnjih 20 letih.

V avtokampu Adria v Ankaranu pa ocenjujejo, da bodo imeli zaradi slabega vremena in zapletov v zvezi z nadzorom nad avtokampom aprila in maja letos v celoti za četrtino slabši obisk.

Eden od tujih gostov, ki ima privez v Marini Portorož, je nezadovoljen z njenimi storitvami. Konkretno navaja: poleti se mu je pokvarila barka, električar Marine Portorož pa je bil na vrhuncu sezone na dopustu.

Moti ga tudi, da je v prospektu Marine Portorož lažno navedeno, da je videonadzor postavljen tako po njenem novem kot starem delu in še, da svojega lastnega plovila sploh ne sme oprati, pač pa lahko to naredijo le delavci Marine Portorož in za to storitev seveda tudi zaračunajo.

Cena priveza je visoka
Marina Portorož sicer za privez plovila do deset metrov na leto zaračuna 3.691 evrov; za primerjavo – enaka storitev v Umagu je skoraj 500 evrov cenejša, v Puli pa je za takšen privez na leto treba plačati le 2.500 evrov.

Brez konkretnega odgovora
Po neuradnih informacijah naj bi v Marini Portorož lani na novo oddali le en privez. Ali to drži in kako je s tem letos, nam v podjetju niso želeli razkriti.

Glede nezadovoljstva gosta iz sosednje Avstrije pa so nam na konkretna vprašanja odgovorili le, da “vsako pripombo oziroma pohvalo, ki jo prejmejo, nadvse skrbno pregledajo in poskušajo uveljaviti spremembe, ki bi pripomogle k dodatnemu dvigu ravni kakovosti storitev ter večjemu zadovoljstvu gostov”. Dodali so, da bi si resnično želeli, da bi jim stranka, ki se je obrnila na naš časopis, nezadovoljstvo osebno razložila.

Marina Portorož za privez računa 47 evrov več kot marina v Puli.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.