Kandidati za predsednika bodo za kampanjo porabili lastne prihranke, računajo pa tudi na donacije.
"Naša kampanja bo skromna, saj neodvisna in nestrankarska kandidatka lahko računa le na donacije fizičnih oseb," pravijo v štabu predsedniške kandidatke Nataše Pirc Musar.
Pirc Musar: Klasično oglaševanje le, če bodo zbrali dovolj sredstev
Koliko sredstev bomo zbrali tako ne morejo napovedati, Pirc Musarjeva in njen mož Aleš Musar pa sta v kampanjo vložila z zakonom določen najvišji dovoljen znesek, ki ga lahko prispeva posameznik, to je vsak 19.600 evrov. "Ključni medijski kanal bodo veleplakati, razpršeni po vsej Sloveniji in v manjši meri manjši plakati, medtem ko bomo klasično oglaševanje načrtovali le v primeru, če bomo zanj zbrali dovolj sredstev."
Glede na zakon o volilni kampanji morajo kandidati za predsednike 15 dni po zaprtju posebnega transakcijskega računa za sredstva, namenjena financiranju kampanje, predložiti poročilo AJPESu, kar zagotavlja preglednost in zakonitost kampanje.
Logar: Odvisni smo od donacij
Foto: Saša Despot
Anže Logar
Tudi predsedniški kandidat Anže Logar, ki ga sicer podpira SDS, vendar je kandidaturo vložil na podlagi podpisov državljank in državljanov, je odvisen od donacij. "Koliko donacij bomo zbrali, toliko plakatov bomo imeli," je povedal v intervjuju za Žurnal24.
Račun na katerem zbiramo donacije so objavili tudi na spletni strani. "Konkretnejšo oceno financnih sredstev bomo zato lahko podali kasneje. Od tega bo tudi odvisen obseg kampanje in nabor promocijskih aktivnosti," pravijo v Logarjevem štabu.
Brglez: O tem se natančno še nismo pogovarjali
Foto: Saša Despot
Milan Brglez
Milan Brglez, ki je v predsedniško kampanjo vstopil zadnji, volilni štab zaenkrat vodi sam, o tem, kdo bo kasneje prevzel to vlogo pa, kot pravi Brglez, dogovori še potekajo. Brglez je po odstopu Marte Kos skupni kandidat SD in Gibanja Svoboda. Odgovora, koliko denarja bo vložil, še nima. "O tem se še nismo pogovarjali tako natančno. To prepuščam strokovnjakom iz obeh strank, ki sta me predlagala za skupnega kandidata," odgovarja Brglez.
Prebilič: Ne več kot 50 tisoč evrov
Foto: M. Ha.
kandidatura, Vladimir Prebilič, Medvode, župani
"Ocenjujemo, da za kampanjo ne bomo porabili več kot 50.000 evrov," o tem, koliko sredstev bodo namenili za kampanjo, odgovarjajo v štabu kočevskega župana Vladimirja Pebiliča.
"Lastni vložek bo največ do zakonsko določenega zneska," dodajajo. Predsedniški kandidat lahko v kampanjo vloži 19 600 evrov lastnih sredstev. V Prebiličevem štabu pravijo še, da je v teku nekaj dogovorov z donatorji.
Kordiš: Lastni prihranki, prispevki članov, članarine in donacije
Foto: Državni zbor/Sušnik Matija
odbor za finance Miha Kordiš
"Višine zneska kampanje v tem trenutku še ne razkrivamo," na vprašanje, koliko denarja bodo vložili v kampanjo predsedniškega kandidata Mihe Kordiša, odgovarjajo pri Levici. "Kampanjo bomo financirali iz lastnih prihrankov, prispevkov članstva in članarin funkcionarjev ter donacij," pojasnjujejo.
V Levici ne bodo najemali agencij ali zunanjih svetovalcev."Tako kot v dosedanjih kampanjah stavimo na lastno znanje in dosedanje izkušnje. Imamo štab, ki je organiziran kot kolektivni organ."
Janez Cigler Kralj brez odgovora
Foto: Saša Despot
Janez Cigler Kralj
V štabu predsedniškega kandidata NSi Janeza Ciglerja Kralja na novinarska vprašanja, koliko denarja in kdo bodo donatorji za kampanjo, niso odgovorili. Povedali so le, da se bo kandidat najbolj posvetil nastopom v medijih, zavedajo pa se pomembnosti digitalnih in družbenih medijev. "Pred kratkim smo odprli tudi profil na popularnem omrežju Tik tok," so sporočili.
Donacije?!!! A ste folk res tako prtegnejni vsi skupaj?!!!