Kot navajajo v sporočilu za javnost, se je Mehdorn zaradi svoje vloge v finančnih institucijah znašel v koliziji interesov.
Sindikati so že večkrat javno izrazili nasprotovanje oblikovanju logističnega holdinga, v katerega bi povezali Luko Koper, Intereuropo in Slovenske železnice. "Da je naše stališče pravilno, potrjujejo nekatere zadnje izjave predsednika vlade in resornega ministra," poudarjajo.
Predsednik vlade Borut Pahor je namreč po navedbah sindikatov jasno povedal, da Slovenija sama ni sposobna modernizirati Slovenskih železnic, kar z drugimi besedami pomeni, da jih lahko sanira le tuj strateški partner.
Ta je prek Mehdorna dal jasno vedeti, da se bo za sodelovanje pri sanaciji Slovenskih železnic odločil le, če bo država železnice z Luko Koper in Intereuropo povezala v skupen holding.
"To pomeni, da želi tuj strateški partner na lahek način in z minimalnimi sredstvi lastniško obvladati slovenski logistični prostor in da ima pri svoji nameri blagoslov slovenske vlade," poudarjajo.
Sindikati v tej luči izjavo ministra za promet Patricka Vlačiča, da v zvezi z oblikovanjem logističnega holdinga ni še nič odločenega, razumejo kot poskus zavajanja javnosti in utišanja sindikatov, ki javno nasprotujejo nastanku holdinga.
"Upoštevajoč zdaj že splošno znano dejstvo, da je Mehdorn v času vodenja nemških železnic sprejemal sporne odločitve, in dejstvo, da se je zaradi svoje vloge v finančnih institucijah znašel v koliziji interesov, od slovenske vlade pričakujemo, da se bo Mehdornu zahvalila za sodelovanje in ga nemudoma odslovila," so v sporočilu za javnost zapisali sindikati.