Želite primerno odškodnino? Tako piše v letaku družbe Povračilo. Pozor, ne boste je dobili.
Foto: Saša Despot
Nina Oštrbenk
Zgodba o odškodninskem nategu razkriva številne luknje v našem sistemu. Odškodninske družbe podatke o pacientih in njihovih morebitnih strankah pridobijo prek svojih “virov” na urgenci. Teh ne morejo odkriti, pravijo v ljubljanskem kliničnem centru. Poleg zlorabe osebnih podatkov je poseben del te zgodbe odvetnik, ki je podpisal dogovor o opravljanju odvetniških storitev, potem ko mu je njegova stanovska zbornica že odvzela licenco, za to pa "pokasiral" nekaj sto evrov. Zdaj mu nihče nič več ne more. Za piko na i pa se podjetje, ki v tem nategu igra glavno vlogo, že več mesecev izogiba plačilu odškodnine. Ni prvič, da je bil Smiljan Hostnik vpleten v take zgodbe; mi smo o podobni pisali že pred slabim letom. Od takrat je le zamenjal podjetje, prek katerega posluje, njegov način dela pa je ostal enak. Poškodovanki je celo grozil, da jo bo tožil zaradi blatenja dobrega imena, če bo svojo zgodbo povedala medijem. Poleg tega je bralka neuspešno iskala pomoč pri več državnih ustanovah, a ji nikjer niso znali pomagati.
David in Goljat. Kaj bi torej še lahko storila, da bi dobila svojo odškodnino? Lahko bi najela odvetnika in prek sodišč izterjala, kar ji pripada. Vendar bi to stalo in trajalo. Zato se je najprej obrnila na nas, da bi s svojim primerom opozorila druge, naj ne nasedajo obljubam. Da sploh ne govorimo o tem, da bi ji zastopniki oderuško odvzeli polovico odškodnine. Ali v tej državi res ni nikogar, ki bi varoval šibke? Očitno ne, zato se zavarujte tako, da odškodnino zahtevate sami ali ob pomoči preverjenega odvetnika.