- Posebna pozornost učencem, ki niso imeli dostopa do interneta, iz ranljivih skupin in tisti, ki so bili pri delu na daljavo manj uspešni, zanje naj se pripravi individualne načrte.
- Pomembno je zagotoviti čas za uvajanje in prilagoditev na šolski ritem, pričakujemo lahko težave zaradi spremenjenega bioritma, strahove ali čustvene ovire učencev, vzamejo naj si čas za pogovor o doživljanju pouka na daljavo in občutkih ob vrnitvi.
- Dodatno utrjevanje vsebin, ki so jih predelali na daljavo, da ne bi prišlo do prevelikega pritiska na ocenjevanje.
- Učitelji naj se odločijo, ali in v kakšni meri je potrebno spremeniti letno pripravo in načrt ocenjevanja, da bodo učenci pridobili ključna znanja, v digitalnih načrtih so označeni prednostni cilji in vsebine.
- Sprotno beleženje ciljev, ki bodo obravnavani manj poglobljeno ali ne bodo realizirani, treba bo izdelati načrt, kdaj in kako jih bodo nadoknadili
- Še najbolj pomembno, eno ocenjevalno obdobje v tem šolskem letu omogoča učiteljem razmislek o tem, kako pridobiti čim bolj celostno informacijo o doseganju standardov, ki so ključnega pomena za določen predmet. Vključijo naj čim bolj raznolike načine.
dezurni@zurnal24.si
Direktor zavoda RS za šolstvo!?!? Pa koliko inštituciji imamo mi za šolstvo? V šolo vsi, en stol vmes, umivati roke, …