SDS: sporen tudi Kučanov brezplačnik

Foto: Žurnal24 Milan Kučan s soprogo Štefko po zmagi na predsedniških volitvah leta 1992. (Foto
SDS pred nadaljevanjem dela preiskovalne komisije o brezplačnikih javnost spominja na sporno financiranje brezplačnika Predsednik med Kučanovo volilno kampanjo leta 1992.
Oglej si celoten članek

Po mnenju največje opozicijske stranke SDS se "politično pristranska preiskovalna komisija, ki za financiranje različnih brezplačnikov uporablja dvojna merila, očitno boji, da bi s tem, ko bi obravnavali tudi druge – njej naklonjene brezplačnike (po mnenju SDS gre za brezplačnik Dobro jutro, op. a.) –, lahko spustila duha iz steklenice".

Zaslišani trije predsedniki uprav

Komisija, ki se ukvarja z izhajanjem brezplačnikov Slovenski tednik in Ekspres, je zaslišala predsednike uprav treh družb, ki so oglaševale v omenjenih časopisih. Vsi trije predsedniki uprav Drago Podobnik (HIT), Ivica Kranjčević (Telekom) in Aleksander Svetelšek (Petrol) so mandat nastopili po koncu izhajanja brezplačnikov, zato so komisiji lahko posredovali le podatke, ki so jih zbrale strokovne službe družb.

V stranki tako spominjajo na brezplačnik Predsednik, ki so ga državljani na dom prejeli v času predsedniške kampanje Milana Kučana leta 1992.

Agencija za plačilni promet, nadziranje in informiranje (APPNI) pa je ob reviziji Studia Marketinga, ki je za predsedniškega kandidata Kučana opravljal marketinške storitve, ugotovila, da je podjetje ob izvedbi volilne kampanje utajilo davke v višini 6 milijonov tedanjih tolarjev, skupaj z zamudnimi obrestmi pa v višini 17,1 milijona tolarjev.

Tedanji direktor omenjenega podjetja Jernej Repovž pa je inšpekciji pojasnil, da gre pri vsoti 18,5 milijona tolarjev za strošek razvoja Studia Marketing, saj naj bi podjetje pri promociji kandidata Milana Kučana uporabljalo nove metode, ki so bile del tako imenovanega političnega marketinga.

Kučan kot "revež"
Na vprašanje inšpektorjev, zakaj kandidatu niso zaračunali svojih storitev, pa je Repovž odgovoril:

Studio Marketing je v kampanji za mojo izvolitev prevzel – če temu lahko tako rečem – sponzoriranje volilne kampanje. Imel je poslovni interes, kakšen, je seveda stvar diskusije z ljudmi iz Studia Marketing.
Milan Kučan za TVS leta 1992
"Da, zavedali smo se, da je 'revež"' in da nima kakšnega posebnega denarja. To je bila velika naložba, za katero pa nam tudi zdaj ni žal."

V SDS ob tem poudarjajo, da doslej Računsko sodišče RS, ki je pristojno za revizijo volilnih kampanj, niti pravosodni organi, policija ali na primer protikorupcijska komisija, "SDS niso nikoli očitali nikakršnih nepravilnosti glede financiranja volilnih kampanj, kar pa za volilno kampanjo nekdanjega predsednika republike političnega očeta sedanje vladajoče koalicije ne moremo reči. Sodbo si tako lahko ustvari vsak sam".

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.