Kot so sporočili iz Slovenskih železnic, so v občini Laško takoj po naravni nesreči začeli pripravo dokumentacije in skupaj s krajevno skupnostjo Zidani Most, Direkcijo RS za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo in Slovenskimi železnicami iskali rešitev za sanacijo.
Vse postopke so vodile Slovenske železnice, glavni izvajalec del pa je bila družba SŽ – Železniško gradbeno podjetje, ki je del skupine Slovenske železnice, s podizvajalcema. Dela so se financirala s proračunskimi sredstvi kot vzdrževalna dela v javno korist.
Zahtevna sanacija plazu
Sanacija plazu je obsegala gradnjo sidrane pilotne stene in kamnite zložbe, s katero je podprta nestabilna brežina. Na vrhu plazu, na območju ceste, ki jo je plaz odnesel, je bil izdelan nov podporni zid.
Poleg tega sta bila obnovljena kanalizacija in vodovod z novim priključkom vodovoda za celo naselje Majland s postaje Zidani Most.
Obnovljena in razširjena ter asfaltirana je bila tudi cesta do naselja Majland, podvoz pa je bil zvišan za približno pol metra. Zdaj je do naselja mogoč dostop z reševalnimi in gasilskimi vozili.