S Facebookom do mlajših volilcev

Foto: Žurnal24 Janez Starman na Facebooku komentira aktualne dogodke. (Foto: Barbara Milavec)
Kampanja. FB koristen, če ga kandidat obvlada. Nagovor tistih, ki po navadi ne gredo na volitve.
Oglej si celoten članek

“Občani so me na Facebooku (FB) začeli zasipati z množico vprašanj o različnih problemih, ki jih ni smiselno reševati prek FB, zato sem ga zadnje čase opustil. Je pa na FB dejavna moja stranka Piran je naš,” pravi Tomaž Gantar, piranski župan in eden od – presenetljivo – samo šestih primorskih županov, ki imajo svoj profil na FB.

Ali za nagovarjanje volilcev uporabljajo pri nas razmeroma novo in predvsem med mladimi priljubljeno spletno družabno omrežje, smo vprašali tudi nekaj znanih županskih kandidatov.

Ni brez pasti

Marta Kos. Strokovnjakinja za komuniciranje pravi, da je FB v predvolilni kampanji lahko dobrodošlo komunikacijsko sredstvo za tiste, ki ga obvladajo v smislu primernosti objavljenih vsebin. “Večkrat se dogaja nasprotno,” opaža Kosova in opozarja na tveganje pred izgubo zasebnosti. “Številnim politikom vsebine pišejo svetovalci. To se mi zdi hinavsko,” dodaja.

Spremljanje odzivov
“FB ni namenjen političnemu agitiranju, pač pa je zelo priročen način za spremljanje odzivov ljudi na družbeno dogajanje. Ljudje imajo veliko dobrih idej, le zaznati jih je treba,” meni Janez Starman, koprski županski kandidat levice. FB je zanj zelo preprost način, kako povabiti več ljudi na nek dogodek ali jih z njim seznaniti.

FB uporablja tudi Peter Bossman, kandidat SD za piranskega župana. “FB je način, kako priti do ljudi, ki po navadi ne gredo na volitve, zato ga bom med kampanjo še več uporabljal. Tudi Obama je tako pridobival podporo.”

Na FB o terminalih
Volilce prek FB nagovarja tudi Olga Franca, kandidatka SLS za koprsko županjo. “Na FB pojasnjujem tudi različna strokovna vprašanja, kot so recimo plinski terminali ali logistični holding.”

Darinka Kozinc, novogoriška podžupanja in kandidatka za županjo, se namerava FB pridružiti v kratkem. “Prek FB lažje dosežeš tisto populacijo, ki je ne zanima politična scena. Seveda pa moraš objavljati zanje atraktivne vsebine.”

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.