Irski nizkocenovni letalski prevoznik Ryanair se še vedno zanima za začetek letenja v Ljubljano poleti prihodnje leto in še naprej preučuje trg pred dokončno odločitvijo.
Ryanair je letališkega operaterja Fraport označil kot glavno oviro za širitev v Ljubljani, predvsem zaradi pristojbin, četudi je prvi krog pogovorov s slovensko vlado o morebitni vzpostavitvi letov iz Slovenije že bil opravljen v začetku leta, piše portal Ex-yu aviation news.
Letalski prevoznik ima sicer napet odnos z nemškim upravljavcem letališča. Letos je Ryanair namreč prenehal ponujati svoje storitve iz Frankfurta, svojo celoletno bazo v Atenah pa spreminja v sezonsko poletno. Obe omenjeni letališči upravlja družba Fraport, ki jo je Ryanair obtožil visokih pristojbin v obeh mestih.
Letališče zanimivo tudi zaradi bližine Bleda
Kljub ohranjanju bližnje baze v Zagrebu, ki privablja znaten del potnikov iz Slovenije, je nizkocenovni prevoznik prepričan, da lahko uspešno vzpostavi povezave iz obeh prestolnic, pri čemer ugotavlja, da je imel v Zagrebu "velik uspeh", Ljubljano pa bi lahko zaradi bližine letoviškega Bleda tržili kot idealno počitniško destinacijo. ''Sledimo slovenskemu trgu. Za nas je zanimiv iz različnih razlogov. Če bomo videli, da lahko ta potencial spremenimo v dobiček, bomo vstopili na ta trg,'' je prevoznik dejal za Ex-yu aviation news.
Ryanair naj bi v zadnjem desetletju že večkrat razmišljal o uvedbi letov v Ljubljano in že pred tem predlagal letalske povezave iz Ljubljane Dusseldorfa, Madrida, Osla in Londona. Generalni direktor Aerodroma Ljubljana Babett Stapel je lani potrdil, da so pogovori z irsko družbo že potekali.
Nizkocenovni prevozniki bodo to prihajajočo zimsko sezono zmanjšali število prevozov na ljubljansko letališče, Wizz Air, Transavia in easyJet pa bodo zmanjšali načrtovane storitve. Wizz Air bo za čas zimske sezone prekinil lete iz Charleroija v slovensko prestolnico, Transavia pa bo vsaj do 15. novembra prekinila lete iz Amsterdama. EasyJet bo zmanjšal lete iz Londona Gatwick, nizkocenovni prevoznik pa bo ohranil samo eno tedensko rotacijo med mestoma naslednji mesec.
Obliž čez to, da država članica EU nima svojega prevoznika in letal. Posledica in učinek interesne politike ene in druge, …
Letališče je zanimivo tudi zaradi Dublina, ne samo zaradi Bleda! Sicer pa dobra novica!